job alert succesvol aangemaakt

10 vacatures gevonden voor jou

    • over heel belgië
    • interim
    We zijn voor het komende semester en komende schooljaar op zoek naar stagiair recruiters. Over heel België (Gent, Berchem, Sint-Agatha-Berchem, Hasselt en Leuven) zoeken we stagiairs die er stevig willen in vliegen. De vacatures staan al klaar, de koffie ook, enkel jouw enthousiasme ontbreekt nog! Blaas jij ons omver?Als stagiair recruiter bij AUSY ga je meedraaien in het team van recruiters binnen een specifiek domein (IT, Engineering, Sales and Marketing, Life Sciences, HR en Finance). Dit team houdt zich bezig met het rekruteren van zowel freelancers als vaste medewerkers. Hiervoor hoef je zelf geen specialist te zijn in dit vakgebied, maar je hebt best wel een gezonde interesse hierin. De rest leren wij of Wikipedia je wel :).Je takenpakket ziet er uit als volgt:Je gaat via verschillende rekruteringskanalen (LinkedIn, jobbeurzen, interne database, ...) mee helpen zoeken naar geschikte kandidatenOp een creatieve manier promoot je onze vacatures bij de juiste doelgroepenJe maakt functieprofielen op en giet deze in originele vacaturetekstenDoor telefonische en face-to-face interviews te doen, ontdek je welke kandidaten de perfect match zijn voor de openstaande vacaturesSamen met je collega’s ga je naar jobbeurzen om young potentials aan te trekken
    We zijn voor het komende semester en komende schooljaar op zoek naar stagiair recruiters. Over heel België (Gent, Berchem, Sint-Agatha-Berchem, Hasselt en Leuven) zoeken we stagiairs die er stevig willen in vliegen. De vacatures staan al klaar, de koffie ook, enkel jouw enthousiasme ontbreekt nog! Blaas jij ons omver?Als stagiair recruiter bij AUSY ga je meedraaien in het team van recruiters binnen een specifiek domein (IT, Engineering, Sales and Marketing, Life Sciences, HR en Finance). Dit team houdt zich bezig met het rekruteren van zowel freelancers als vaste medewerkers. Hiervoor hoef je zelf geen specialist te zijn in dit vakgebied, maar je hebt best wel een gezonde interesse hierin. De rest leren wij of Wikipedia je wel :).Je takenpakket ziet er uit als volgt:Je gaat via verschillende rekruteringskanalen (LinkedIn, jobbeurzen, interne database, ...) mee helpen zoeken naar geschikte kandidatenOp een creatieve manier promoot je onze vacatures bij de juiste doelgroepenJe maakt functieprofielen op en giet deze in originele vacaturetekstenDoor telefonische en face-to-face interviews te doen, ontdek je welke kandidaten de perfect match zijn voor de openstaande vacaturesSamen met je collega’s ga je naar jobbeurzen om young potentials aan te trekken
    • heverlee, vlaams-brabant
    • onbepaalde duur
    Bedrijven zoeken dagdagelijks naar de perfecte ICT-collega’s om hun team te versterken. Iets waar met full focus op gewerkt moet worden en iets waar we bij AUSY meesters in zijn!Als IT-recruiter bij AUSY ga jij op zoek naar de ideale kandidaat voor onze klanten. Je enthousiasmeert zowel bedienden als freelancers voor onze projecten en dat wilt zeggen dat je binnen deze uitdagende job heel wat verantwoordelijkheden krijgt.De juiste kandidaten komen niet uit de lucht gevallen, dus een groot deel van je tijd zoek je ze zelf actief via verschillende kanalen.Je hebt ervaring binnen de IT-wereld en kent de noden, waardoor je gericht kandidaten kan matchen aan vacatures én andersom. Dit doe je onder andere door op een proactieve manier een netwerk van IT’ers te creëren en te onderhouden.Heb je de ideale match gevonden? Dan voer jij de tariefonderhandeling of werk je een salarispakket uit voor recruits en sta je samen met onze account managers mee in voor de opvolging tijdens hun tewerkstelling.Tot slot werk je mee aan verschillende initiatieven, projecten en events die onze werking verbeteren en maken dat we op een creatieve manier kandidaten kunnen aantrekken.Je hebt het ondertussen vast door: we zoeken een recruiter die van verschillende markten thuis is, die creatief kan meedenken en proactief actie onderneemt om samen met het team onze doelen te halen.
    Bedrijven zoeken dagdagelijks naar de perfecte ICT-collega’s om hun team te versterken. Iets waar met full focus op gewerkt moet worden en iets waar we bij AUSY meesters in zijn!Als IT-recruiter bij AUSY ga jij op zoek naar de ideale kandidaat voor onze klanten. Je enthousiasmeert zowel bedienden als freelancers voor onze projecten en dat wilt zeggen dat je binnen deze uitdagende job heel wat verantwoordelijkheden krijgt.De juiste kandidaten komen niet uit de lucht gevallen, dus een groot deel van je tijd zoek je ze zelf actief via verschillende kanalen.Je hebt ervaring binnen de IT-wereld en kent de noden, waardoor je gericht kandidaten kan matchen aan vacatures én andersom. Dit doe je onder andere door op een proactieve manier een netwerk van IT’ers te creëren en te onderhouden.Heb je de ideale match gevonden? Dan voer jij de tariefonderhandeling of werk je een salarispakket uit voor recruits en sta je samen met onze account managers mee in voor de opvolging tijdens hun tewerkstelling.Tot slot werk je mee aan verschillende initiatieven, projecten en events die onze werking verbeteren en maken dat we op een creatieve manier kandidaten kunnen aantrekken.Je hebt het ondertussen vast door: we zoeken een recruiter die van verschillende markten thuis is, die creatief kan meedenken en proactief actie onderneemt om samen met het team onze doelen te halen.
    • diemen-zuid
    • onbepaalde duur
    Ben jij een sales professional die samen met je technische collega’s het ownership wil nemen over de sales voor onze project services afdeling? Heb je affiniteit met Enterprise content management, Low code en Devops? We zijn op zoek naar een ervaren collega om business development te gaan doen voor onze service line Project Services waar we resultaatgedreven projecten uitvoeren voor onze klanten.Een greep uit jouw takenpakketZijn expertise in IT Projecten en deuren openbreken twee van jouw sterktes? Lees dan zeker hieronder verder waarom jij in ons team van IT experts jouw plaats kan hebben! Als Business Development Manager ben je verantwoordelijk voor de groei van onze klantenportefeuille, zowel via nieuwe klanten verwerven of bestaande klanten uitbreiden.Door de combinatie van jouw commerciële skills en jouw expertise op het gebied van it projecten, kan je als een echte adviseur je klanten helpen.De klanten die jij uitbouwt, bespreken hun behoeftes met jou. Door middel van persoonlijke gesprekken weet je onze diensten perfect af te stemmen op de noden van de klant.Naast prospectie voor privé klanten scan je actief naar openbare aanbestedingen via de bekende platformen.Je krijgt het ownership over de offertes, aan jou om de sales strategie te bepalen en een offerte de juiste invulling geven. Hier wordt je natuurlijk ondersteund door je technische collega’s.
    Ben jij een sales professional die samen met je technische collega’s het ownership wil nemen over de sales voor onze project services afdeling? Heb je affiniteit met Enterprise content management, Low code en Devops? We zijn op zoek naar een ervaren collega om business development te gaan doen voor onze service line Project Services waar we resultaatgedreven projecten uitvoeren voor onze klanten.Een greep uit jouw takenpakketZijn expertise in IT Projecten en deuren openbreken twee van jouw sterktes? Lees dan zeker hieronder verder waarom jij in ons team van IT experts jouw plaats kan hebben! Als Business Development Manager ben je verantwoordelijk voor de groei van onze klantenportefeuille, zowel via nieuwe klanten verwerven of bestaande klanten uitbreiden.Door de combinatie van jouw commerciële skills en jouw expertise op het gebied van it projecten, kan je als een echte adviseur je klanten helpen.De klanten die jij uitbouwt, bespreken hun behoeftes met jou. Door middel van persoonlijke gesprekken weet je onze diensten perfect af te stemmen op de noden van de klant.Naast prospectie voor privé klanten scan je actief naar openbare aanbestedingen via de bekende platformen.Je krijgt het ownership over de offertes, aan jou om de sales strategie te bepalen en een offerte de juiste invulling geven. Hier wordt je natuurlijk ondersteund door je technische collega’s.
    • heverlee, vlaams-brabant
    • freelance of contract
    The Bid Writer produces professionally written proposal content that clearly articulates the organisation’s value proposition.The Bid (Proposal) Writer will work as part of a strategic bid team to develop a compelling and differentiated story for our sales opportunities. The role focuses on writing compelling proposals with an original, persuasive voice, synthesizing and articulating strategic messaging, and editing proposal content from technical writers in close collaboration with the opportunity owner. Additional responsibilities include writing our different offering content based on discussions with the business in order to proactively create material that can be included in offers.  Your roleCreate original content and create a compelling story explaining our service proposal towards client requests  in a concise and clear manner.Translate identified key messages into language that differentiates our position and addresses the specific client need(s).Capture, shape and synthesize information to reflect a cohesive message, written in one voice.Help translate technical information so it is clear to multiple audiences, yet maintains technical accuracy. Focus will be on 2 domains: Digital & Engineering solutionsEffectively structure complex proposals and presentations.Work collaboratively with all internal stakeholders such as commercial opportunity owners, presales consultants, technical architects, delivery teams, bid managers,... Develop, organize and manage content for proposal documents and related collateral. Demonstrate a finely tuned ability to sift through a discussion and extract the most significant information and action items.Engage strategically by posing questions that encourage consideration of all aspects of the client’s position, and draw out essential messaging.Elevate risks and issues to the opportunity team  quickly and efficiently.Main focus will be on large public & private tenders
    The Bid Writer produces professionally written proposal content that clearly articulates the organisation’s value proposition.The Bid (Proposal) Writer will work as part of a strategic bid team to develop a compelling and differentiated story for our sales opportunities. The role focuses on writing compelling proposals with an original, persuasive voice, synthesizing and articulating strategic messaging, and editing proposal content from technical writers in close collaboration with the opportunity owner. Additional responsibilities include writing our different offering content based on discussions with the business in order to proactively create material that can be included in offers.  Your roleCreate original content and create a compelling story explaining our service proposal towards client requests  in a concise and clear manner.Translate identified key messages into language that differentiates our position and addresses the specific client need(s).Capture, shape and synthesize information to reflect a cohesive message, written in one voice.Help translate technical information so it is clear to multiple audiences, yet maintains technical accuracy. Focus will be on 2 domains: Digital & Engineering solutionsEffectively structure complex proposals and presentations.Work collaboratively with all internal stakeholders such as commercial opportunity owners, presales consultants, technical architects, delivery teams, bid managers,... Develop, organize and manage content for proposal documents and related collateral. Demonstrate a finely tuned ability to sift through a discussion and extract the most significant information and action items.Engage strategically by posing questions that encourage consideration of all aspects of the client’s position, and draw out essential messaging.Elevate risks and issues to the opportunity team  quickly and efficiently.Main focus will be on large public & private tenders
    • brussel, brussels hoofdstedelijk gewest
    • onbepaalde duur
    Heb jij een passie voor engineering of ben je zelf ingenieur? Binnen ons team engineering regio Gent-Brussel zijn we op zoek naar een ervaren collega om business development te gaan doen voor onze verschillende service lines: consultancy, werving & selectie en project services. Een greep uit jouw takenpakketZijn expertise in engineering en deuren openbreken twee van jouw sterktes? Lees dan zeker hieronder verder waarom jij in ons team van engineering experts jouw plaats kan hebben! Als Business Development Manager ben je verantwoordelijk voor de groei van onze klantenportefeuille, zowel nieuwe als bestaande.Door de combinatie van jouw commerciële skills en jouw expertise op het gebied van engineering, kan je als een echte adviseur je klanten helpen bij hun tijdelijke, vaste en project noden binnen engineering.Je bent een echte AUSY ambassadeur: je zal dus niet enkel leads binnenhalen voor engineering maar ook voor onze andere expertise domeinen.De klanten die jij uitbouwt, bespreken hun (resource) behoeftes met jou. Door middel van persoonlijke gesprekken weet je onze diensten perfect af te stemmen op de noden van de klant.
    Heb jij een passie voor engineering of ben je zelf ingenieur? Binnen ons team engineering regio Gent-Brussel zijn we op zoek naar een ervaren collega om business development te gaan doen voor onze verschillende service lines: consultancy, werving & selectie en project services. Een greep uit jouw takenpakketZijn expertise in engineering en deuren openbreken twee van jouw sterktes? Lees dan zeker hieronder verder waarom jij in ons team van engineering experts jouw plaats kan hebben! Als Business Development Manager ben je verantwoordelijk voor de groei van onze klantenportefeuille, zowel nieuwe als bestaande.Door de combinatie van jouw commerciële skills en jouw expertise op het gebied van engineering, kan je als een echte adviseur je klanten helpen bij hun tijdelijke, vaste en project noden binnen engineering.Je bent een echte AUSY ambassadeur: je zal dus niet enkel leads binnenhalen voor engineering maar ook voor onze andere expertise domeinen.De klanten die jij uitbouwt, bespreken hun (resource) behoeftes met jou. Door middel van persoonlijke gesprekken weet je onze diensten perfect af te stemmen op de noden van de klant.
    • heverlee, vlaams-brabant
    • freelance of contract
    CxO staat voor Customer eXperience Office. Een orgaan, neen, hét orgaan, het kloppend hart binnen AUSY op vlak van interne tooling en ondersteuning naar de andere diensten en departementen binnen ons bedrijf.Als PM/functioneel analist binnen CxO mag je je verwachten aan een uitdagend, gevarieerd en dynamisch takenpakket. Ons digitaal landschap wijzigt elke dag en steeds opnieuw ontstaan er nieuwe noden die je onder de loep moet nemen. Als link tussen business/back-office en IT pluis je elke uitdaging uit tot op het bot. Vervolgens ben je in staat high-level ontwerpen en plannen te maken die passen binnen onze visie, strategie en architectuur. Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor de ontwikkelaars, want tot slot van rekening, het is jouw oplossing die ze bouwen. Je moet dus zeker en vast je mannetje (of vrouwtje) staan wanneer lastige vragen gesteld worden of jouw voorstellen gechallenged worden! Je werkt zelfstandig en oplossingsgericht, maar uiteraard met de nodige ondersteuning van je manager en je team. Wat je zelf kan, doe je beter. Wat je niet kan, daar heb je je collega’s voor!Jouw verantwoordelijkhedenJe begrijpt en analyseert elke business vraag die tot ons komt en neemt de nodige acties, met bijhorende communicatie, om ze te capteren, te analyseren en vervolgens m.b.v. een agile methodologie op te volgen richting ontwikkeling en oplevering.Je bent in staat om end-2-end te gaan. Vertrekkende vanuit de probleemstelling kan je een oplossing formuleren maar eventueel ook implementeren d.m.v configuraties in low-code oplossingen die we reeds ter beschikking hebben.Je werkt een plan uit voor je project, rekening houdende met scope, timing en budget.Je werkt je in in onze enterprise architectuur en bijhorende visie met als doel elke tooling en haar objectieven te begrijpen. Je neemt ownership over de functionele documentatie omtrent business- en functionele processen en zorgt dat deze up-to-date blijven. Je verzorgt de communicatie van en naar Business en Back-office en zorgt ervoor dat alle stakeholders tijdig de juiste updates ontvangen.Je zal werken met tal van project management tools (Google Workspace, podio/globiflow, atlassian jira & confluence, trello …). Ervaring hierin is dan ook een plus!
    CxO staat voor Customer eXperience Office. Een orgaan, neen, hét orgaan, het kloppend hart binnen AUSY op vlak van interne tooling en ondersteuning naar de andere diensten en departementen binnen ons bedrijf.Als PM/functioneel analist binnen CxO mag je je verwachten aan een uitdagend, gevarieerd en dynamisch takenpakket. Ons digitaal landschap wijzigt elke dag en steeds opnieuw ontstaan er nieuwe noden die je onder de loep moet nemen. Als link tussen business/back-office en IT pluis je elke uitdaging uit tot op het bot. Vervolgens ben je in staat high-level ontwerpen en plannen te maken die passen binnen onze visie, strategie en architectuur. Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor de ontwikkelaars, want tot slot van rekening, het is jouw oplossing die ze bouwen. Je moet dus zeker en vast je mannetje (of vrouwtje) staan wanneer lastige vragen gesteld worden of jouw voorstellen gechallenged worden! Je werkt zelfstandig en oplossingsgericht, maar uiteraard met de nodige ondersteuning van je manager en je team. Wat je zelf kan, doe je beter. Wat je niet kan, daar heb je je collega’s voor!Jouw verantwoordelijkhedenJe begrijpt en analyseert elke business vraag die tot ons komt en neemt de nodige acties, met bijhorende communicatie, om ze te capteren, te analyseren en vervolgens m.b.v. een agile methodologie op te volgen richting ontwikkeling en oplevering.Je bent in staat om end-2-end te gaan. Vertrekkende vanuit de probleemstelling kan je een oplossing formuleren maar eventueel ook implementeren d.m.v configuraties in low-code oplossingen die we reeds ter beschikking hebben.Je werkt een plan uit voor je project, rekening houdende met scope, timing en budget.Je werkt je in in onze enterprise architectuur en bijhorende visie met als doel elke tooling en haar objectieven te begrijpen. Je neemt ownership over de functionele documentatie omtrent business- en functionele processen en zorgt dat deze up-to-date blijven. Je verzorgt de communicatie van en naar Business en Back-office en zorgt ervoor dat alle stakeholders tijdig de juiste updates ontvangen.Je zal werken met tal van project management tools (Google Workspace, podio/globiflow, atlassian jira & confluence, trello …). Ervaring hierin is dan ook een plus!
    • heverlee, vlaams-brabant
    • freelance of contract
    Ben jij een sales professional die samen met je technische collega’s het ownership wil nemen over de sales voor onze Digital Experience & Project Business? Heb je affiniteit met Digital, Low code en Devops ?We zijn op zoek naar een ervaren collega om business development te gaan doen voor onze service line Digital Experience & IT Project Services waar we uitdagende projecten uitvoeren voor onze klanten.Een greep uit jouw takenpakketZijn expertise in Digital & IT Projecten en deuren openbreken twee van jouw sterktes? Heb je een passie voor de nieuwste technologieën zoals Low code ? Lees dan zeker hieronder verder waarom jij in ons team jouw plaats kan hebben!Als Business Development Manager ben je verantwoordelijk voor de groei van onze klantenportefeuille, zowel via nieuwe klanten verwerven of bestaande klanten uitbreiden.Het zit in je genen om “new business” te ontdekken en binnen te halen.Door de combinatie van jouw commerciële skills en jouw expertise op het gebied van Digital Experience & IT projecten, kan je als een echte adviseur je klanten helpen.De klanten die jij uitbouwt, bespreken hun behoeftes met jou. Door middel van persoonlijke gesprekken weet je onze diensten perfect af te stemmen op de noden van de klant.Naast het zoeken van opportuniteiten in de private sector scan je actief naar openbare aanbestedingen via de bekende platformen.Je krijgt het ownership over de volledige sales cyclus, van prospecting tot het afsluiten van het contract. Het is aan jou om de sales strategie te bepalen en een offerte de juiste invulling geven. Hierbij wordt je natuurlijk ondersteund door je technische collega’s die de meest gepaste oplossing uittekenen.
    Ben jij een sales professional die samen met je technische collega’s het ownership wil nemen over de sales voor onze Digital Experience & Project Business? Heb je affiniteit met Digital, Low code en Devops ?We zijn op zoek naar een ervaren collega om business development te gaan doen voor onze service line Digital Experience & IT Project Services waar we uitdagende projecten uitvoeren voor onze klanten.Een greep uit jouw takenpakketZijn expertise in Digital & IT Projecten en deuren openbreken twee van jouw sterktes? Heb je een passie voor de nieuwste technologieën zoals Low code ? Lees dan zeker hieronder verder waarom jij in ons team jouw plaats kan hebben!Als Business Development Manager ben je verantwoordelijk voor de groei van onze klantenportefeuille, zowel via nieuwe klanten verwerven of bestaande klanten uitbreiden.Het zit in je genen om “new business” te ontdekken en binnen te halen.Door de combinatie van jouw commerciële skills en jouw expertise op het gebied van Digital Experience & IT projecten, kan je als een echte adviseur je klanten helpen.De klanten die jij uitbouwt, bespreken hun behoeftes met jou. Door middel van persoonlijke gesprekken weet je onze diensten perfect af te stemmen op de noden van de klant.Naast het zoeken van opportuniteiten in de private sector scan je actief naar openbare aanbestedingen via de bekende platformen.Je krijgt het ownership over de volledige sales cyclus, van prospecting tot het afsluiten van het contract. Het is aan jou om de sales strategie te bepalen en een offerte de juiste invulling geven. Hierbij wordt je natuurlijk ondersteund door je technische collega’s die de meest gepaste oplossing uittekenen.
    • heverlee, vlaams-brabant
    • freelance of contract
    Bedrijven zoeken dagdagelijks naar de perfecte ICT-collega’s om hun team te versterken. Iets waar met full focus op gewerkt moet worden en iets waar we bij AUSY meesters in zijn!Als IT-recruiter bij AUSY ga jij op zoek naar de ideale kandidaat voor onze klanten. Je enthousiasmeert zowel bedienden als freelancers voor onze projecten en dat wilt zeggen dat je binnen deze uitdagende job heel wat verantwoordelijkheden krijgt.De juiste kandidaten komen niet uit de lucht gevallen, dus een groot deel van je tijd zoek je ze zelf actief via verschillende kanalen.Je gaat op een proactieve manier een netwerk van IT’ers creëren en te onderhouden.Heb je de ideale match gevonden? Dan voer jij de tariefonderhandeling of werk je een salarispakket uit voor recruits en sta je samen met onze account managers mee in voor de opvolging tijdens hun tewerkstelling.Tot slot werk je mee aan verschillende initiatieven, projecten en events die onze werking verbeteren en maken dat we op een creatieve manier kandidaten kunnen aantrekken.Je hebt het ondertussen vast door: we zoeken een recruiter die van verschillende markten thuis is, die creatief kan meedenken en proactief actie onderneemt om samen met het team onze doelen te halen.
    Bedrijven zoeken dagdagelijks naar de perfecte ICT-collega’s om hun team te versterken. Iets waar met full focus op gewerkt moet worden en iets waar we bij AUSY meesters in zijn!Als IT-recruiter bij AUSY ga jij op zoek naar de ideale kandidaat voor onze klanten. Je enthousiasmeert zowel bedienden als freelancers voor onze projecten en dat wilt zeggen dat je binnen deze uitdagende job heel wat verantwoordelijkheden krijgt.De juiste kandidaten komen niet uit de lucht gevallen, dus een groot deel van je tijd zoek je ze zelf actief via verschillende kanalen.Je gaat op een proactieve manier een netwerk van IT’ers creëren en te onderhouden.Heb je de ideale match gevonden? Dan voer jij de tariefonderhandeling of werk je een salarispakket uit voor recruits en sta je samen met onze account managers mee in voor de opvolging tijdens hun tewerkstelling.Tot slot werk je mee aan verschillende initiatieven, projecten en events die onze werking verbeteren en maken dat we op een creatieve manier kandidaten kunnen aantrekken.Je hebt het ondertussen vast door: we zoeken een recruiter die van verschillende markten thuis is, die creatief kan meedenken en proactief actie onderneemt om samen met het team onze doelen te halen.
    • antwerpen, antwerpen
    • freelance of contract
    Bedrijven zoeken dagdagelijks naar de perfecte engineering collega’s om hun team te versterken. Iets waar met full focus op gewerkt moet worden en iets waar we bij AUSY krakken in zijn!Als Recruitment Consultant bij AUSY vind jij de beste engineering profielen. Dat wil zeggen dat je binnen deze uitdagende job heel wat verantwoordelijkheden krijgt.  SourcingDe juiste kandidaten komen niet uit de lucht gevallen, dus een groot deel van je tijd zoek je ze actief via verschillende kanalen.RecruitmentNiet alleen de kandidaten zoeken, maar ook interviewen, coachen en ze de juiste projecten voorschotelen hoort bij je takenpakket. Je maakt de ideale en overtuigende voorstelling op om i.s.m. je account manager door te sturen naar de klant.Business supportJe begeleidt onze consultants naar hun nieuw project.Op regelmatige basis contacten onderhouden met de kandidaten in jouw steeds breder wordend netwerkDatabase up to date houdenDeelnemen aan jobbeurzen, team events, sollicitatie trainingen…Nadenken over efficiëntieverbeteringen, sourcingstrategieën, employer branding,...
    Bedrijven zoeken dagdagelijks naar de perfecte engineering collega’s om hun team te versterken. Iets waar met full focus op gewerkt moet worden en iets waar we bij AUSY krakken in zijn!Als Recruitment Consultant bij AUSY vind jij de beste engineering profielen. Dat wil zeggen dat je binnen deze uitdagende job heel wat verantwoordelijkheden krijgt.  SourcingDe juiste kandidaten komen niet uit de lucht gevallen, dus een groot deel van je tijd zoek je ze actief via verschillende kanalen.RecruitmentNiet alleen de kandidaten zoeken, maar ook interviewen, coachen en ze de juiste projecten voorschotelen hoort bij je takenpakket. Je maakt de ideale en overtuigende voorstelling op om i.s.m. je account manager door te sturen naar de klant.Business supportJe begeleidt onze consultants naar hun nieuw project.Op regelmatige basis contacten onderhouden met de kandidaten in jouw steeds breder wordend netwerkDatabase up to date houdenDeelnemen aan jobbeurzen, team events, sollicitatie trainingen…Nadenken over efficiëntieverbeteringen, sourcingstrategieën, employer branding,...
    • heverlee, vlaams-brabant
    • onbepaalde duur
    Als Payroll & administration officer, of moeten we zeggen Payroll Goeroe, smijt jij jezelf in alles wat met loonverwerking en personeelsadministratie te maken heeft. Een leuk takenpakket, immer vrolijke collega’s en een snoepmand die regelmatig aangevuld wordt: wat wil je nog meer?Jouw uitdagingJe maakt deel uit van het Payroll team en je bent samen met jouw collega’s verantwoordelijk voor de verwerking van de salarissen en de personeelsadministratie van onze medewerkers (maaltijdcheques, beheer persoonlijke gegevens, ziektes en verloven, hospitalisatieverzekering, timesheets …) in nauwe samenwerking met ons sociaal secretariaat. Bij de start, wijziging of beëindiging van een arbeidscontract sta je in voor de de noodzakelijke administratieve formaliteiten (contracten, addenda, ..)Je bent de kennisexpert van de afdeling op diverse vlakken en deelt die kennis gestructureerd met het volledige team en dit op vlak van: sociale- en arbeidswetgeving, bruto-netto berekeningen (vakantiegeld, bonussen, ..) die voor jou geen geheimen hebben en het in de praktijk opzetten van interne processen.
    Als Payroll & administration officer, of moeten we zeggen Payroll Goeroe, smijt jij jezelf in alles wat met loonverwerking en personeelsadministratie te maken heeft. Een leuk takenpakket, immer vrolijke collega’s en een snoepmand die regelmatig aangevuld wordt: wat wil je nog meer?Jouw uitdagingJe maakt deel uit van het Payroll team en je bent samen met jouw collega’s verantwoordelijk voor de verwerking van de salarissen en de personeelsadministratie van onze medewerkers (maaltijdcheques, beheer persoonlijke gegevens, ziektes en verloven, hospitalisatieverzekering, timesheets …) in nauwe samenwerking met ons sociaal secretariaat. Bij de start, wijziging of beëindiging van een arbeidscontract sta je in voor de de noodzakelijke administratieve formaliteiten (contracten, addenda, ..)Je bent de kennisexpert van de afdeling op diverse vlakken en deelt die kennis gestructureerd met het volledige team en dit op vlak van: sociale- en arbeidswetgeving, bruto-netto berekeningen (vakantiegeld, bonussen, ..) die voor jou geen geheimen hebben en het in de praktijk opzetten van interne processen.