Job alert succesvol aangemaakt

7 vacatures gevonden voor jou

filter
    • gent, oost-vlaanderen
    • freelance of contract
    Een greep uit jouw takenpakketZijn commercieel werk en people management twee van jouw sterktes? Heb je bovendien een passie voor engineering? Lees dan zeker hieronder verder waarom jij in ons team van experts jouw plaats kan hebben! People manager voor onze consultantsAls Account Manager ben je het eerste aanspreekpunt voor onze consultants. Je bent een echte problem solver en je helpt consultants met hun carrièrepad. Tijdens regelmatige telefonische en face-to-face contactmomenten, bespreek je met je consultants de evolutie van hun expertise domeinen en stippelen jullie samen een carrièrepad uit.Je bepaalt hierin samen met hen welke opleidingen interessant zijn om te volgen en welk soort opdrachten opportuun zijn.Hiernaast ben je ook het eerste aanspreekpunt voor allerlei praktische vragen. Maak je geen zorgen, we hebben een ervaren team van administratie en payroll medewerkers die je hierin ondersteunen.Vedette voor de klantenAls Account Manager sta je in contact met een aantal van onze grote klanten en bouwt zo een vertrouwensrelatie op.De focus binnen deze functie ligt voornamelijk in het onderhouden van een bestaande klantenportefeuille die je wel nog heel wat verder zal moeten uitdiepen. Hiernaast probeer je ook mogelijke opportuniteiten te vinden bij nieuwe klanten en deze uit te bouwen. Jouw klanten bespreken hun (resource) behoeftes met jou. Door middel van persoonlijke gesprekken weet je onze diensten perfect af te stemmen op de noden van de klant.Bovendien zet je alles op alles om de relatie met je klant te versterken.
    Een greep uit jouw takenpakketZijn commercieel werk en people management twee van jouw sterktes? Heb je bovendien een passie voor engineering? Lees dan zeker hieronder verder waarom jij in ons team van experts jouw plaats kan hebben! People manager voor onze consultantsAls Account Manager ben je het eerste aanspreekpunt voor onze consultants. Je bent een echte problem solver en je helpt consultants met hun carrièrepad. Tijdens regelmatige telefonische en face-to-face contactmomenten, bespreek je met je consultants de evolutie van hun expertise domeinen en stippelen jullie samen een carrièrepad uit.Je bepaalt hierin samen met hen welke opleidingen interessant zijn om te volgen en welk soort opdrachten opportuun zijn.Hiernaast ben je ook het eerste aanspreekpunt voor allerlei praktische vragen. Maak je geen zorgen, we hebben een ervaren team van administratie en payroll medewerkers die je hierin ondersteunen.Vedette voor de klantenAls Account Manager sta je in contact met een aantal van onze grote klanten en bouwt zo een vertrouwensrelatie op.De focus binnen deze functie ligt voornamelijk in het onderhouden van een bestaande klantenportefeuille die je wel nog heel wat verder zal moeten uitdiepen. Hiernaast probeer je ook mogelijke opportuniteiten te vinden bij nieuwe klanten en deze uit te bouwen. Jouw klanten bespreken hun (resource) behoeftes met jou. Door middel van persoonlijke gesprekken weet je onze diensten perfect af te stemmen op de noden van de klant.Bovendien zet je alles op alles om de relatie met je klant te versterken.
    • heverlee, vlaams-brabant
    • onbepaalde duur
    Ben jij op zoek naar een eerste stap binnen de HR-wereld? Of ben je op zoek naar een nieuwe HR-opportuniteit met focus op administratie en organisatie? Lees dan hieronder verder waarom jij ons team moet versterken!Jouw uitdagingAls Well-Being Officer sta je in voor een vlekkeloze opvolging van ons preventie- en welzijnsbeleid en administratieve ondersteuning aan het HR team. Hoe doe je dit? Door middel van dit gevarieerde takenpakket:Je geeft vanuit preventie- en welzijn input en opvolging van het  onboardingsproces.Daarnaast ben je ook de rechterhand van de (externe) preventieverantwoordelijke. Hier sta je in voor de correcte toepassing van het AUSY veiligheidsbeleid, waaronder het beheren van veiligheidsdocumenten, organisatie van medische onderzoeken, opvolgen van arbeidsongevallen, etc. Ook sta je in voor de uitvoering en coördinatie van het Ausy welzijnsbeleid.Je ondersteunt het payroll team in de taken die specifiek gelinkt zijn aan preventie Je neemt vanuit HR de coördinatie op om, samen met de collega’s van interne communicatie ervoor te  zorgen dat de  informatie op het intranet steeds perfect up-to-date is.
    Ben jij op zoek naar een eerste stap binnen de HR-wereld? Of ben je op zoek naar een nieuwe HR-opportuniteit met focus op administratie en organisatie? Lees dan hieronder verder waarom jij ons team moet versterken!Jouw uitdagingAls Well-Being Officer sta je in voor een vlekkeloze opvolging van ons preventie- en welzijnsbeleid en administratieve ondersteuning aan het HR team. Hoe doe je dit? Door middel van dit gevarieerde takenpakket:Je geeft vanuit preventie- en welzijn input en opvolging van het  onboardingsproces.Daarnaast ben je ook de rechterhand van de (externe) preventieverantwoordelijke. Hier sta je in voor de correcte toepassing van het AUSY veiligheidsbeleid, waaronder het beheren van veiligheidsdocumenten, organisatie van medische onderzoeken, opvolgen van arbeidsongevallen, etc. Ook sta je in voor de uitvoering en coördinatie van het Ausy welzijnsbeleid.Je ondersteunt het payroll team in de taken die specifiek gelinkt zijn aan preventie Je neemt vanuit HR de coördinatie op om, samen met de collega’s van interne communicatie ervoor te  zorgen dat de  informatie op het intranet steeds perfect up-to-date is.
    • heverlee, vlaams-brabant
    • freelance of contract
    Ben je een flexibel en gedreven persoon dat op zoek is naar een uitdaging in een groeiende onderneming dat deel uitmaakt van een grote internationale groep? Zou jij jezelf omschrijven als iemand met nodige leadership skills en ben je daarboven zeer goed bekend met accountancy van A-Z?  Wel dat treft, wij zijn op zoek naar een accounting manager om ons team te Heverlee aan te sturen. Misschien ben jij wel het volgende lid van ons ausy team! Dankzij de diensten die we leveren, kom je terecht in een dynamische omgeving. Hoewel de ene dag nooit de andere zal zijn, hierbij toch een greep van de belangrijkste taken:Je bent verantwoordelijk voor de maandelijkse afsluit en de daarbij horende rapportering naar Randstad Holding;Het accounting team kan rekenen op jouw aansturing en je denkt samen met hen na over het optimaliseren van de verschillende processen en het verbeteren van onze interne controle omgeving;Nazicht financiële balans met bijbehorende reconciliaties;Begeleiden jaarlijks van externe auditproces;Opmaak jaarrekeningen;Een constructieve partner voor interne en externe stakeholders;Berekening fiscale voorzieningen (Belgische (BEGAAP) en internationale (IFRS) boekhoudstandaarden);Je bent de contactpersoon voor banken en Randstad Global Treasury omtrent cash pooling, netting en liquiditeit.
    Ben je een flexibel en gedreven persoon dat op zoek is naar een uitdaging in een groeiende onderneming dat deel uitmaakt van een grote internationale groep? Zou jij jezelf omschrijven als iemand met nodige leadership skills en ben je daarboven zeer goed bekend met accountancy van A-Z?  Wel dat treft, wij zijn op zoek naar een accounting manager om ons team te Heverlee aan te sturen. Misschien ben jij wel het volgende lid van ons ausy team! Dankzij de diensten die we leveren, kom je terecht in een dynamische omgeving. Hoewel de ene dag nooit de andere zal zijn, hierbij toch een greep van de belangrijkste taken:Je bent verantwoordelijk voor de maandelijkse afsluit en de daarbij horende rapportering naar Randstad Holding;Het accounting team kan rekenen op jouw aansturing en je denkt samen met hen na over het optimaliseren van de verschillende processen en het verbeteren van onze interne controle omgeving;Nazicht financiële balans met bijbehorende reconciliaties;Begeleiden jaarlijks van externe auditproces;Opmaak jaarrekeningen;Een constructieve partner voor interne en externe stakeholders;Berekening fiscale voorzieningen (Belgische (BEGAAP) en internationale (IFRS) boekhoudstandaarden);Je bent de contactpersoon voor banken en Randstad Global Treasury omtrent cash pooling, netting en liquiditeit.
    • heverlee, vlaams-brabant
    • onbepaalde duur
    Als teamlead payroll  of moeten we zeggen Payroll Goeroe, smijt jij jezelf in alles wat met loonverwerking en personeelsadministratie te maken heeft. Een leuk takenpakket, immer vrolijke collega’s en een snoepmand die regelmatig aangevuld wordt: wat wil je nog meer?Jouw uitdagingJe leidt ons Payroll team en je bent samen met jouw collega’s verantwoordelijk voor de verwerking van de salarissen en de personeelsadministratie van onze medewerkers (maaltijdcheques, beheer persoonlijke gegevens, ziektes en verloven, hospitalisatieverzekering, timesheets …) in nauwe samenwerking met ons sociaal secretariaat. Bij de start, wijziging of beëindiging van een arbeidscontract sta je in voor de de noodzakelijke administratieve formaliteiten (contracten, addenda, ..)Je bent de kennisexpert van de afdeling op diverse vlakken en deelt die kennis gestructureerd met het volledige team en dit op vlak van: sociale- en arbeidswetgeving, bruto-netto berekeningen (vakantiegeld, bonussen, ..) die voor jou geen geheimen hebben en het in de praktijk opzetten van interne processen.
    Als teamlead payroll  of moeten we zeggen Payroll Goeroe, smijt jij jezelf in alles wat met loonverwerking en personeelsadministratie te maken heeft. Een leuk takenpakket, immer vrolijke collega’s en een snoepmand die regelmatig aangevuld wordt: wat wil je nog meer?Jouw uitdagingJe leidt ons Payroll team en je bent samen met jouw collega’s verantwoordelijk voor de verwerking van de salarissen en de personeelsadministratie van onze medewerkers (maaltijdcheques, beheer persoonlijke gegevens, ziektes en verloven, hospitalisatieverzekering, timesheets …) in nauwe samenwerking met ons sociaal secretariaat. Bij de start, wijziging of beëindiging van een arbeidscontract sta je in voor de de noodzakelijke administratieve formaliteiten (contracten, addenda, ..)Je bent de kennisexpert van de afdeling op diverse vlakken en deelt die kennis gestructureerd met het volledige team en dit op vlak van: sociale- en arbeidswetgeving, bruto-netto berekeningen (vakantiegeld, bonussen, ..) die voor jou geen geheimen hebben en het in de praktijk opzetten van interne processen.
    • heverlee, vlaams-brabant
    • freelance of contract
    Ben jij een sales professional die samen met je technische collega’s het ownership wil nemen over de sales voor onze Digital Experience & Project Business? Heb je affiniteit met Digital, Low code en Devops ?We zijn op zoek naar een ervaren collega om business development te gaan doen voor onze service line Digital Experience & IT Project Services waar we uitdagende projecten uitvoeren voor onze klanten.Een greep uit jouw takenpakketZijn expertise in Digital & IT Projecten en deuren openbreken twee van jouw sterktes? Heb je een passie voor de nieuwste technologieën zoals Low code ? Lees dan zeker hieronder verder waarom jij in ons team jouw plaats kan hebben!Als Business Development Manager ben je verantwoordelijk voor de groei van onze klantenportefeuille, zowel via nieuwe klanten verwerven of bestaande klanten uitbreiden.Het zit in je genen om “new business” te ontdekken en binnen te halen.Door de combinatie van jouw commerciële skills en jouw expertise op het gebied van Digital Experience & IT projecten, kan je als een echte adviseur je klanten helpen.De klanten die jij uitbouwt, bespreken hun behoeftes met jou. Door middel van persoonlijke gesprekken weet je onze diensten perfect af te stemmen op de noden van de klant.Naast het zoeken van opportuniteiten in de private sector scan je actief naar openbare aanbestedingen via de bekende platformen.Je krijgt het ownership over de volledige sales cyclus, van prospecting tot het afsluiten van het contract. Het is aan jou om de sales strategie te bepalen en een offerte de juiste invulling geven. Hierbij wordt je natuurlijk ondersteund door je technische collega’s die de meest gepaste oplossing uittekenen.
    Ben jij een sales professional die samen met je technische collega’s het ownership wil nemen over de sales voor onze Digital Experience & Project Business? Heb je affiniteit met Digital, Low code en Devops ?We zijn op zoek naar een ervaren collega om business development te gaan doen voor onze service line Digital Experience & IT Project Services waar we uitdagende projecten uitvoeren voor onze klanten.Een greep uit jouw takenpakketZijn expertise in Digital & IT Projecten en deuren openbreken twee van jouw sterktes? Heb je een passie voor de nieuwste technologieën zoals Low code ? Lees dan zeker hieronder verder waarom jij in ons team jouw plaats kan hebben!Als Business Development Manager ben je verantwoordelijk voor de groei van onze klantenportefeuille, zowel via nieuwe klanten verwerven of bestaande klanten uitbreiden.Het zit in je genen om “new business” te ontdekken en binnen te halen.Door de combinatie van jouw commerciële skills en jouw expertise op het gebied van Digital Experience & IT projecten, kan je als een echte adviseur je klanten helpen.De klanten die jij uitbouwt, bespreken hun behoeftes met jou. Door middel van persoonlijke gesprekken weet je onze diensten perfect af te stemmen op de noden van de klant.Naast het zoeken van opportuniteiten in de private sector scan je actief naar openbare aanbestedingen via de bekende platformen.Je krijgt het ownership over de volledige sales cyclus, van prospecting tot het afsluiten van het contract. Het is aan jou om de sales strategie te bepalen en een offerte de juiste invulling geven. Hierbij wordt je natuurlijk ondersteund door je technische collega’s die de meest gepaste oplossing uittekenen.
    • heverlee, vlaams-brabant
    • freelance of contract
    CxO staat voor Customer eXperience Office. Een orgaan, neen, hét orgaan, het kloppend hart binnen AUSY op vlak van interne tooling en ondersteuning naar de andere diensten en departementen binnen ons bedrijf.Als PM/functioneel analist binnen CxO mag je je verwachten aan een uitdagend, gevarieerd en dynamisch takenpakket. Ons digitaal landschap wijzigt elke dag en steeds opnieuw ontstaan er nieuwe noden die je onder de loep moet nemen. Als link tussen business/back-office en IT pluis je elke uitdaging uit tot op het bot. Vervolgens ben je in staat high-level ontwerpen en plannen te maken die passen binnen onze visie, strategie en architectuur. Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor de ontwikkelaars, want tot slot van rekening, het is jouw oplossing die ze bouwen. Je moet dus zeker en vast je mannetje (of vrouwtje) staan wanneer lastige vragen gesteld worden of jouw voorstellen gechallenged worden! Je werkt zelfstandig en oplossingsgericht, maar uiteraard met de nodige ondersteuning van je manager en je team. Wat je zelf kan, doe je beter. Wat je niet kan, daar heb je je collega’s voor!Jouw verantwoordelijkhedenJe begrijpt en analyseert elke business vraag die tot ons komt en neemt de nodige acties, met bijhorende communicatie, om ze te capteren, te analyseren en vervolgens m.b.v. een agile methodologie op te volgen richting ontwikkeling en oplevering.Je bent in staat om end-2-end te gaan. Vertrekkende vanuit de probleemstelling kan je een oplossing formuleren maar eventueel ook implementeren d.m.v configuraties in low-code oplossingen die we reeds ter beschikking hebben.Je werkt een plan uit voor je project, rekening houdende met scope, timing en budget.Je werkt je in in onze enterprise architectuur en bijhorende visie met als doel elke tooling en haar objectieven te begrijpen. Je neemt ownership over de functionele documentatie omtrent business- en functionele processen en zorgt dat deze up-to-date blijven. Je verzorgt de communicatie van en naar Business en Back-office en zorgt ervoor dat alle stakeholders tijdig de juiste updates ontvangen.Je zal werken met tal van project management tools (Google Workspace, podio/globiflow, atlassian jira & confluence, trello …). Ervaring hierin is dan ook een plus!
    CxO staat voor Customer eXperience Office. Een orgaan, neen, hét orgaan, het kloppend hart binnen AUSY op vlak van interne tooling en ondersteuning naar de andere diensten en departementen binnen ons bedrijf.Als PM/functioneel analist binnen CxO mag je je verwachten aan een uitdagend, gevarieerd en dynamisch takenpakket. Ons digitaal landschap wijzigt elke dag en steeds opnieuw ontstaan er nieuwe noden die je onder de loep moet nemen. Als link tussen business/back-office en IT pluis je elke uitdaging uit tot op het bot. Vervolgens ben je in staat high-level ontwerpen en plannen te maken die passen binnen onze visie, strategie en architectuur. Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor de ontwikkelaars, want tot slot van rekening, het is jouw oplossing die ze bouwen. Je moet dus zeker en vast je mannetje (of vrouwtje) staan wanneer lastige vragen gesteld worden of jouw voorstellen gechallenged worden! Je werkt zelfstandig en oplossingsgericht, maar uiteraard met de nodige ondersteuning van je manager en je team. Wat je zelf kan, doe je beter. Wat je niet kan, daar heb je je collega’s voor!Jouw verantwoordelijkhedenJe begrijpt en analyseert elke business vraag die tot ons komt en neemt de nodige acties, met bijhorende communicatie, om ze te capteren, te analyseren en vervolgens m.b.v. een agile methodologie op te volgen richting ontwikkeling en oplevering.Je bent in staat om end-2-end te gaan. Vertrekkende vanuit de probleemstelling kan je een oplossing formuleren maar eventueel ook implementeren d.m.v configuraties in low-code oplossingen die we reeds ter beschikking hebben.Je werkt een plan uit voor je project, rekening houdende met scope, timing en budget.Je werkt je in in onze enterprise architectuur en bijhorende visie met als doel elke tooling en haar objectieven te begrijpen. Je neemt ownership over de functionele documentatie omtrent business- en functionele processen en zorgt dat deze up-to-date blijven. Je verzorgt de communicatie van en naar Business en Back-office en zorgt ervoor dat alle stakeholders tijdig de juiste updates ontvangen.Je zal werken met tal van project management tools (Google Workspace, podio/globiflow, atlassian jira & confluence, trello …). Ervaring hierin is dan ook een plus!
    • heverlee, vlaams-brabant
    • freelance of contract
    Met dat extra beetje durf samen het beste resultaat nastreven. Echt op elkaar kunnen bouwen om nog méér te bereiken. Er als 1 team volledig voor gaan - en nadien samen de successen vieren. Dat is wat het betekent om te werken in een (sales)team waar ondernemerschap, vertrouwen en teamspirit centraal staan. Als bid writer lig jij mee aan de basis van ons sales succes. Ga je mee de uitdaging aan?jouw rol.Samen met het strategisch bid team bouw je een commercieel verhaal op rond onze verschillende offerings. Je weet te overtuigen en zorgt ervoor dat we ons écht onderscheiden. Of je nu kort en bondig een strategische boodschap uitwerkt, teksten van onze technische schrijvers herwerkt of content voor een offerte managet en uitschrijft: origineel uit de hoek komen lukt je prima. Naast overtuigend en origineel schrijven, vinden we het ook belangrijk dat je structuur kan aanbrengen in complexe voorstellen en presentaties. De informatie waarmee je aan de slag gaat, is doorgaans vrij technisch. We focussen immers zowel op IT als engineering oplossingen. Je weet dus hoe je technische informatie omzet naar een taal die duidelijk is voor verschillende soorten publiek. Tegelijk zorg je ervoor dat die informatie technisch accuraat blijft. Je creëert een samenhangende boodschap zonder onze tone of voice uit het oog te verliezen.Dagelijks zal je samenwerken met verschillende interne stakeholders, zoals commercial opportunity owners, presales consultants, technische architecten, delivery teams, bid managers … Uit de gesprekken die je met hen hebt, haal je zonder problemen de belangrijkste informatie en actiepunten. Je stelt hen ook net die vragen die je helpen om de positie van de klant te achterhalen en de juiste conclusies te trekken.Duiken er risico’s op? Je legt ze snel en efficiënt voor aan het opportunity team.Goed om weten: jouw focus zal vooral liggen op grote tenders in de publieke- en privésector.
    Met dat extra beetje durf samen het beste resultaat nastreven. Echt op elkaar kunnen bouwen om nog méér te bereiken. Er als 1 team volledig voor gaan - en nadien samen de successen vieren. Dat is wat het betekent om te werken in een (sales)team waar ondernemerschap, vertrouwen en teamspirit centraal staan. Als bid writer lig jij mee aan de basis van ons sales succes. Ga je mee de uitdaging aan?jouw rol.Samen met het strategisch bid team bouw je een commercieel verhaal op rond onze verschillende offerings. Je weet te overtuigen en zorgt ervoor dat we ons écht onderscheiden. Of je nu kort en bondig een strategische boodschap uitwerkt, teksten van onze technische schrijvers herwerkt of content voor een offerte managet en uitschrijft: origineel uit de hoek komen lukt je prima. Naast overtuigend en origineel schrijven, vinden we het ook belangrijk dat je structuur kan aanbrengen in complexe voorstellen en presentaties. De informatie waarmee je aan de slag gaat, is doorgaans vrij technisch. We focussen immers zowel op IT als engineering oplossingen. Je weet dus hoe je technische informatie omzet naar een taal die duidelijk is voor verschillende soorten publiek. Tegelijk zorg je ervoor dat die informatie technisch accuraat blijft. Je creëert een samenhangende boodschap zonder onze tone of voice uit het oog te verliezen.Dagelijks zal je samenwerken met verschillende interne stakeholders, zoals commercial opportunity owners, presales consultants, technische architecten, delivery teams, bid managers … Uit de gesprekken die je met hen hebt, haal je zonder problemen de belangrijkste informatie en actiepunten. Je stelt hen ook net die vragen die je helpen om de positie van de klant te achterhalen en de juiste conclusies te trekken.Duiken er risico’s op? Je legt ze snel en efficiënt voor aan het opportunity team.Goed om weten: jouw focus zal vooral liggen op grote tenders in de publieke- en privésector.