Je surfde naar de DataFlow- of ONE Agency-website en komt op deze pagina terecht - huh!?

Vraag je jezelf nu af wat je fout deed? Niet doen. Het ligt niet aan jou, het ligt aan ons. Op 2 oktober 2017 zetten we een streep onder onze merken DataFlow en ONE Agency. Voortaan zijn wij “gewoon” AUSY Belgium. Een full-service IT-bedrijf dat deel uitmaakt van de internationale AUSY Group.

Op onze blog vind je het volledige verhaal achter onze merkvereenvoudiging.

Region: Brussel, Neder-Over-Heembeek
Contract: Bediende
Experience:
Junior (0-3)
Medior (4-6)

Voor onze klant Scania zijn we momenteel op zoek naar een gedreven Support Engineer die terecht zal komen op de Service Desk en die ondersteuning biedt op de gebruikte bedrijfseigen applicaties. Is dat jouw ding? Stuur ons dan je cv!

Jouw uitdaging

  • Je werkt binnen een IT-technische omgeving en bent verantwoordelijk voor de ondersteuning van de systemen, applicaties en basis netwerkproblemen.
  • Je verleent de nodige informaticaondersteuning voor hard-& softwaretoepassingen aan klanten en dit zowel telefonisch als via e-mail.
  • Je kan door aandachtig te luisteren de problemen verifiëren, registreren, analyseren en oplossen volgens vooraf uitgewerkte procedures.
  • Je volgt binnenkomende tickets zorgvuldig op en handelt ze zo efficiënt en correct mogelijk af.
  • Probleem opgelost? Voor elk ticket breng je de documentatie in orde en registreer je changes waar nodig.
  • Je detecteert proactief mogelijke incidenten aan de hand van monitoring tools en neemt de nodige acties om ze te voorkomen of verhelpen.
  • Waar mogelijk tracht je bepaalde tendensen of trends in incidenten op te sporen. Je rapporteert daarover naar je teamlead.
  • Indien nodig assisteer je bij de roll-out van nieuwe releases.

Jouw kwaliteiten

  • Je hebt een IT-technische opleiding genoten.
  • Een eerste werkervaring als 1st line support engineer is een plus.
  • Je hebt een goede operationele kennis van:
    • Besturingssystemen: XP, Vista, Windows 7, Windows server 2008, Windows server 2012, Linux ...
    • Microsoft backoffice applications: Exchange, SQL, ISA …
    • Courante netwerktechnieken en toebehoren: Active Directory, antivirus, anti-spam, back-up, switches, telefonie ...
  • Je bent klantvriendelijk en beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
  • Je kan werken via vastgelegde procedures.
  • Je communiceert vlot in het Nederlands, Frans en Spaans/Portugees en je spreekt ook een goed mondje Engels.
  • Je bent een teamplayer, maar kan ook zelfstandig werken.
  • Je bent bereid je constant bij te scholen in technische disciplines.

Wat we aanbieden

  • Je werkt op uitdagende projecten bij toonaangevende bedrijven in België.
  • Je komt terecht in een open bedrijfscultuur waarin dialoog en persoonlijke aanpak centraal staan.
  • Samen met de Training Officer geef je vorm aan je carrièrepad binnen AUSY.
  • Op zeer regelmatige basis organiseren we technische workshops en opleidingen en bieden we je de kans om certificaten te behalen.
  • Het interne team is betrokken bij je carrière en volgt die nauw op.
  • Je bent welkom op tal van sociale team- en bedrijfsevenementen.
  • Je inzet en professioneel talent worden beloond met een competitief salarispakket met extralegale voordelen: bedrijfswagen, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdvergoeding ... 

Stel je kandidaat

Slechts één bestand
5 MB limiet.
Toegelaten formaat: pdf doc docx pcs pages odt indd.