Je surfde naar de DataFlow- of ONE Agency-website en komt op deze pagina terecht - huh!?

Vraag je jezelf nu af wat je fout deed? Niet doen. Het ligt niet aan jou, het ligt aan ons. Op 2 oktober 2017 zetten we een streep onder onze merken DataFlow en ONE Agency. Voortaan zijn wij “gewoon” AUSY Belgium. Een full-service IT-bedrijf dat deel uitmaakt van de internationale AUSY Group.

Op onze blog vind je het volledige verhaal achter onze merkvereenvoudiging.

Region: Watermaal-Bosvoorde; Tienen
Contract: Bediende
Experience:
Junior (0-3)
Medior (4-6)

Jouw rol in 1 zin samengevat: je helpt verzekeringsmakelaars uit de nood als ze vragen hebben tijdens het gebruik van hun softwarepakket. Mix jij je boekhoudkundige kennis met een behulpzame en vriendelijke houding? Laat ons kennismaken!

Jouw uitdaging

Ondervinden verzekeringsmakelaars problemen met het softwarepakket dat ze dagelijks gebruiken? Telefonisch, remote of via e-mail zoek je een oplossing. Omdat je een opleiding van maar liefst 6 weken volgde, ken je het programma op je duimpje. No stress - je kan dus eenvoudig ondersteuning bieden.

Hoe doe je dat precies?

  • Je luistert actief naar de makelaar en maakt een diagnose van het probleem door gerichte vragen te stellen, aangepast aan het kennisniveau en de status van de klant.
  • Lijkt het probleem technisch van aard? Dan geef je het door aan het IT support team. Je hoeft dus helemaal geen IT-wonder te zijn.
  • Je koppelt alle nodige info op een correcte manier terug naar de makelaar.
  • Je zorgt dat de gegevens van de makelaars up-to-date blijven en verdiept je in nieuwe procedures.
  • Uiteindelijk bouw je zo een aangename en stabiele langetermijnrelatie op met de verzekeringsmakelaars.

En de locatie? 2 kantoren, dus dubbel zoveel fijne collega’s:

  • 2 dagen per week werk je in het kantoor in Watermaal-Bosvoorde. Je lunch verorberen in het Ter Kamerenbos naast de deur? Check!
  • De overige 3 dagen van de week vertoef je in Tienen.

 

Over het bedrijf zelf ● Je zal terecht komen in een dienstverlenend IT-bedrijf binnen de verzekeringssector ● Het bedrijf is actief op de Belgische markt waar het marktleider is en dit ook in de toekomst zal blijven ● Het bedrijf is financieel stabiel wat je werkzekerheid zeker ten goede komt ● De producten en diensten die ze aanbieden zijn bovendien kwalitatief en vernieuwend

Jouw kwaliteiten

  • De perfecte Customer care medewerker heeft wel wat weg van een goede gastvrouw of -heer: je bent immer behulpzaam, vriendelijk, communicatief sterk en streeft naar kwaliteit.
  • Ben je analytisch ingesteld en blijf je ook tijdens drukkere momenten overeind? Top!
  • Stevige kennis boekhouden zodat je verzekeringsmakelaars helemaal van de kaart blaast, en oh jawel ook in het Frans.

Wat we aanbieden

  • Je werkt op uitdagende projecten bij toonaangevende bedrijven in België.
  • Je komt terecht in een open bedrijfscultuur waarin dialoog en persoonlijke aanpak centraal staan.
  • Samen met de Training Officer geef je vorm aan je carrièrepad binnen AUSY.
  • Op zeer regelmatige basis organiseren we technische workshops en opleidingen en bieden we je de kans om certificaten te behalen.
  • Het interne team is betrokken bij je carrière en volgt die nauw op.
  • Je bent welkom op tal van sociale team- en bedrijfsevenementen.
  • Je inzet en professioneel talent worden beloond met een competitief salarispakket met extralegale voordelen: bedrijfswagen, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdvergoeding ... 

Stel je kandidaat

Slechts één bestand
5 MB limiet.
Toegelaten formaat: pdf doc docx pcs pages odt indd.