You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

3 vacatures gevonden voor administration operations

filter1
alles wissen
    • gent, oost-vlaanderen
    • Freelance of bediende
    Als Drupal Project Manager binnen Solutions mag je je verwachten aan een uitdagend, gevarieerd en dynamisch takenpakket. Jouw verantwoordelijkhedenJe hebt een eerste werkervaring achter de rug: in het verleden leidde je als project manager web- of development gerelateerde projecten. Je begrijpt en analyseert elke business vraag die tot ons komt en neemt de nodige acties, met bijhorende communicatie, om ze te capteren, te analyseren en vervolgens m.b.v. een agile methodologie op te volgen richting ontwikkeling en oplevering.Tijdens de voortgang van het project waak je zowel over de deadlines als over het budget en de kwaliteit.Je bent het belangrijkste aanspreekpunt voor alle stakeholders en gaat op de juiste manier met hen in dialoog. dat doe je niet enkel als ze vragen hebben of wanneer er zich problemen voordoen. je brengt iedereen ook (pro-actief) op de hoogte van alle belangrijke ontwikkelingen in het project.Tijdens het hele project hou je de vinger aan de pols bij je projectteam. je staat hen bij met raad en daad.Je hebt een positieve invloed op het onderling vertrouwen en geeft op een positieve wijze feedback, met als doel nog beter te kunnen anticiperen op de klantvraag.Je zal werken met tal van project management tools ( JIRA,..  ). Ervaring hierin is dan ook een plus!
    Als Drupal Project Manager binnen Solutions mag je je verwachten aan een uitdagend, gevarieerd en dynamisch takenpakket. Jouw verantwoordelijkhedenJe hebt een eerste werkervaring achter de rug: in het verleden leidde je als project manager web- of development gerelateerde projecten. Je begrijpt en analyseert elke business vraag die tot ons komt en neemt de nodige acties, met bijhorende communicatie, om ze te capteren, te analyseren en vervolgens m.b.v. een agile methodologie op te volgen richting ontwikkeling en oplevering.Tijdens de voortgang van het project waak je zowel over de deadlines als over het budget en de kwaliteit.Je bent het belangrijkste aanspreekpunt voor alle stakeholders en gaat op de juiste manier met hen in dialoog. dat doe je niet enkel als ze vragen hebben of wanneer er zich problemen voordoen. je brengt iedereen ook (pro-actief) op de hoogte van alle belangrijke ontwikkelingen in het project.Tijdens het hele project hou je de vinger aan de pols bij je projectteam. je staat hen bij met raad en daad.Je hebt een positieve invloed op het onderling vertrouwen en geeft op een positieve wijze feedback, met als doel nog beter te kunnen anticiperen op de klantvraag.Je zal werken met tal van project management tools ( JIRA,..  ). Ervaring hierin is dan ook een plus!
    • leuven, vlaams-brabant
    • Freelance of bediende
    Jouw uitdagingAls Contract Management Coordinator maak je deel uit van ons Contract Management team. Je zal het reilen en zeilen van het hele proces in goede banen leiden in samenwerking met de nodige betrokken partijen .Je bent de spil tussen de klant, de leverancier en verschillende interne teams.  Hoe je dit doet kan je ontdekken in het volgende uitdagende takenpakket: AdministratieOnze ideale Contract Management Coordinator is een administratieve duizendpoot. Je bent verantwoordelijk voor de hele life-cycle van consultants. Gaande van de onboarding tot aan de laatste factuur op het einde van een opdracht.Je staat ook in voor de opvolging, verwerking, de correcte opmaak, verzending en de facturatie van deze contracten binnen onze op maat gemaakte tooling.Het zit hem in de details! Je zorgt voor de verwerking van eventuele gegevens wijzigingen in onze toolingen brengt de betrokken partijen hiervan op de hoogte. Tenslotte waak je samen met de Contractmanager over de vooruitgang van de onboarding en uiteindelijke ontvangst van de getekende contracten. Je fungeert als Contract Management Coordinator ook als back-up voor je collega’s in het team #teamausy# CommunicatieJe bent het centraal aanspreekpunt op operationeel niveau voor de klanten, (key) suppliers en interne stakeholders. Bij vragen of problemen zorg je voor de nodige feedback en/of oplossingen.Je communiceert pro-actief en onderhoudt een goede relatie met onze interne Talent Managers, suppliers, klanten en andere stakeholders. Bij ontbrekende informatie neem je zelf contact op met de betrokken partijen om tijdig de nodige documenten of informatie te ontvangen.
    Jouw uitdagingAls Contract Management Coordinator maak je deel uit van ons Contract Management team. Je zal het reilen en zeilen van het hele proces in goede banen leiden in samenwerking met de nodige betrokken partijen .Je bent de spil tussen de klant, de leverancier en verschillende interne teams.  Hoe je dit doet kan je ontdekken in het volgende uitdagende takenpakket: AdministratieOnze ideale Contract Management Coordinator is een administratieve duizendpoot. Je bent verantwoordelijk voor de hele life-cycle van consultants. Gaande van de onboarding tot aan de laatste factuur op het einde van een opdracht.Je staat ook in voor de opvolging, verwerking, de correcte opmaak, verzending en de facturatie van deze contracten binnen onze op maat gemaakte tooling.Het zit hem in de details! Je zorgt voor de verwerking van eventuele gegevens wijzigingen in onze toolingen brengt de betrokken partijen hiervan op de hoogte. Tenslotte waak je samen met de Contractmanager over de vooruitgang van de onboarding en uiteindelijke ontvangst van de getekende contracten. Je fungeert als Contract Management Coordinator ook als back-up voor je collega’s in het team #teamausy# CommunicatieJe bent het centraal aanspreekpunt op operationeel niveau voor de klanten, (key) suppliers en interne stakeholders. Bij vragen of problemen zorg je voor de nodige feedback en/of oplossingen.Je communiceert pro-actief en onderhoudt een goede relatie met onze interne Talent Managers, suppliers, klanten en andere stakeholders. Bij ontbrekende informatie neem je zelf contact op met de betrokken partijen om tijdig de nodige documenten of informatie te ontvangen.
    • leuven, vlaams-brabant
    • Freelance of bediende
    Als Executive Assistant van de CEO ben je van vitaal belang voor heel onze organisatie! Heb je uitstekende time management skills, wil je je schouders zetten onder een uitdagende en gevarieerde functie waar geen enkele dag hetzelfde is? Dan willen we jou zeer graag ontmoeten!Een greep uit de voornaamste delen van je takenpakket: Je bent het eerste aanspreekpunt voor interne en externe contacten (zowel persoonlijk, via mail als per telefoon).Je waakt over een optimale planning van de agenda (afspraken en vergaderingen) van de CEO en je beheert met de nodige diplomatie en flexibiliteit de dagelijkse prioriteiten en mogelijke wijzigingen hierin. Je waakt mee over de verschillende deadlines binnen de organisatie en monitort of deze behaald kunnen worden. Je onderschept eventuele obstakels en escaleert waar nodig.Je bent de centrale schakel voor communicatie naar verschillende stakeholders: je bereidt communicaties voor, maakt vertalingen van documenten en leest vertaalde documenten na. Eventuele feedback capteer je en koppel je terug naar de betrokken partijen. Daarnaast communiceer je steeds met de verschillende diensten en betrokken partijen.Je biedt algemene administratieve steun: verslagen opstellen, presentaties voorbereiden, dossiers samenstellen, meetings notuleren, beheer digitale documenten en database, beheer relevante contactpersonen, opvolgen projecten… Je herinnert de betrokken managers  aan bepaalde afspraken/opdrachten of volgt dit in hun plaats op.Je pakt proactief zaken op en je zet graag mee je schouders onder verschillende projecten. Je  bent de rots in de branding, niet alleen voor de CEO maar bij uitbreiding de hele organisatie. 
    Als Executive Assistant van de CEO ben je van vitaal belang voor heel onze organisatie! Heb je uitstekende time management skills, wil je je schouders zetten onder een uitdagende en gevarieerde functie waar geen enkele dag hetzelfde is? Dan willen we jou zeer graag ontmoeten!Een greep uit de voornaamste delen van je takenpakket: Je bent het eerste aanspreekpunt voor interne en externe contacten (zowel persoonlijk, via mail als per telefoon).Je waakt over een optimale planning van de agenda (afspraken en vergaderingen) van de CEO en je beheert met de nodige diplomatie en flexibiliteit de dagelijkse prioriteiten en mogelijke wijzigingen hierin. Je waakt mee over de verschillende deadlines binnen de organisatie en monitort of deze behaald kunnen worden. Je onderschept eventuele obstakels en escaleert waar nodig.Je bent de centrale schakel voor communicatie naar verschillende stakeholders: je bereidt communicaties voor, maakt vertalingen van documenten en leest vertaalde documenten na. Eventuele feedback capteer je en koppel je terug naar de betrokken partijen. Daarnaast communiceer je steeds met de verschillende diensten en betrokken partijen.Je biedt algemene administratieve steun: verslagen opstellen, presentaties voorbereiden, dossiers samenstellen, meetings notuleren, beheer digitale documenten en database, beheer relevante contactpersonen, opvolgen projecten… Je herinnert de betrokken managers  aan bepaalde afspraken/opdrachten of volgt dit in hun plaats op.Je pakt proactief zaken op en je zet graag mee je schouders onder verschillende projecten. Je  bent de rots in de branding, niet alleen voor de CEO maar bij uitbreiding de hele organisatie. 

Als je van taal wisselt, worden de huidige filter gereset.