Bij Ausy streven we ernaar een partner te zijn tijdens je hele loopbaan. Dus ook wanneer je carrière een andere wending neemt en je andere uitdagingen aangaat.

Je hele leven bij hetzelfde bedrijf blijven werken, dat is niet meer van deze tijd. Dat weten wij ook. Maar misschien spot je, nadat je een andere uitdaging bent aangegaan, nog wel eens een nieuwe opportuniteit bij Ausy die je interesse wekt. 

Of misschien herkennen wij jou in een van onze vacatures... En dan horen we heel graag opnieuw van je! Onze deur blijft je hele carrière lang voor je open staan.

Account manager Ann verliet het bedrijf omdat 1 van onze concullega’s haar haar droomjob aanbood. Toch was ze daar niet 100% tevreden, en dat voelde ze al héél snel. Dus toen ze dezelfde job bij ons spotte, twijfelde ze geen seconde en startte ze weer met volle goesting!

van recruiter naar account manager.

“Initieel werkte ik voor de Randstad Group als uitzendconsulente, en erna als consultant in de rol van recruiter bij 2 klanten”, vertelt Ann. “Dat was een toffe job met veel afwisseling, maar na een aantal jaar wilde ik toch meer… Ik wilde heel graag de rol van account manager opnemen, maar op dat moment gold de regel dat je als AM in een specifiek domein een bepaalde achtergrond nodig had, en die had ik niet.”

“Ik ben dan overgestapt naar 1 van onze concullega’s, waar ik die rol wel mocht opnemen. Maar al snel voelde ik: dit is het niet. En met snel bedoel ik ook héél snel… Volgens mij wist ik al na de tweede dag dat ik daar niet op mijn plek zat.”

Ann: “Gelukkig was ik hier op goede voet vertrokken. Mijn manager was tevreden over me, en had me al eerder gezegd dat ik altijd terug mocht komen. De deur stond dus nog steeds wagenwijd voor me open!”

“Ondertussen waren de regels ook veranderd”, gaat Ann verder. “Voor de positie van account manager had je niet meer zelf de expertise van het domein nodig, wel veel commercieel talent en mensenkennis. En dat had ik absoluut. :-)”

tech with personality.

“Werken bij Ausy, da’s echt altijd het menselijke aspect voor ogen houden”, aldus Ann. “Iedere dag opnieuw maken we bewust die keuzes waarvan we weten dat ze onze collega’s, consultants en klanten ten goede zullen komen.”

“Ik durf zelfs te beweren dat we vaak meer op de personality focussen, dan op de tech! ;-)”

Ann: “Ook ikzelf heb het gevoel dat zowel mijn collega’s als het management met me begaan zijn. Dat is ook een voordeel van werken in een relatief klein bedrijf binnen een grote groep: iedereen kent iedereen, en er is altijd wel iemand waarbij je terecht kan.”

Ik durf zelfs te beweren dat we vaak meer op de personality focussen, dan op de tech!

ann, account manager

openheid, eerlijkheid, integriteit.

“Trust is voor mij de belangrijkste waarde van Ausy”, vertelt Ann. “Ik streef ernaar altijd open, eerlijk en integer te zijn. Ik probeer correct te handelen ten opzichte van iedereen, en in conflictsituaties zoek ik naar een compromis dat alle partijen tevreden stelt, rekening houdend met de pro’s en contra’s.”

Ann: “Daar haal ik ook écht voldoening uit, uit het onderhandelen en uiteindelijk tot een oplossing komen waar iedereen zich in kan vinden. Wanneer dat lukt, heb ik tonnen energie. Als we die mooie resultaten dan ook nog eens kunnen vertalen in cijfers, weet ik weer waarom ik met hart en ziel voor Ausy werk.”