Je surfde naar de DataFlow- of ONE Agency-website en komt op deze pagina terecht - huh!?

Vraag je jezelf nu af wat je fout deed? Niet doen. Het ligt niet aan jou, het ligt aan ons. Op 2 oktober 2017 zetten we een streep onder onze merken DataFlow en ONE Agency. Voortaan zijn wij “gewoon” AUSY Belgium. Een full-service IT-bedrijf dat deel uitmaakt van de internationale AUSY Group.

Op onze blog vind je het volledige verhaal achter onze merkvereenvoudiging.

2017-10-10 09:09Lezen in 1 minuut Teambuilding

Zaterdag 30 september vond onze Family Day plaats in Bobbejaanland: hét jaarlijkse moment waarop we bij AUSY alle medewerkers bedanken voor hun harde werk door het hele gezin te trakteren op een dagje pretpark met alles erop en eraan!

En wat een topdag was het! Van de daredevils die uitgebreid konden genieten van de Typhoon en de Naga Bay tot de allerkleinsten die zich op de Pony Ride en Horse Pedalo amuseerden.

Bekijk zeker ook de foto’s op onze Facebookpagina. De afwezigen hadden ongelijk.

Er vielen zelfs prijzen te winnen!

Zo’n fijne Family Day sluiten we liefst af met een hapje en een drankje, en in dit geval kozen we voor een smakelijke barbecue. Maar niet vooraleer onze CEO in primeur de merkvereenvoudiging aankondigde. Inderdaad: we gaan verder als AUSY Belgium en nemen afscheid van de merken DataFlow en ONE Agency.

Dat nieuws laten we natuurlijk niet onopgemerkt voorbijgaan. Om de fun factor van de rebranding te verhogen (want zo zijn we) krijgt elke medewerker een kraslot waarmee heel wat leuke prijzen te winnen zijn.

Tijdens de Family Day gingen sommige collega’s aan de haal met een hoofdprijs! Zo sleepte collega Kim de reischeque in de wacht, en gingen Bono en Nicolas naar huis met een drone. Arnold en Nathalie namen dan weer met de glimlach een Sonos PLAY:1 in ontvangst!

En nu zijn onze klanten aan de beurt... Wordt vervolgd!

Mis geen enkel blogartikel

Geef hieronder je e-mailadres in. We brengen je op de hoogte zodra er nieuwe artikels verschijnen.