IT

Family Day: pretparkplezier in Bobbejaanland

En wat een topdag was het! Van de daredevils die uitgebreid konden genieten van de Typhoon en de Naga Bay tot de allerkleinsten die zich op de Pony Ride en Horse Pedalo amuseerden.

Bekijk zeker ook de foto’s op onze Facebookpagina. De afwezigen hadden ongelijk.

 

Er vielen zelfs prijzen te winnen!

Zo’n fijne Family Day sluiten we liefst af met een hapje en een drankje, en in dit geval kozen we voor een smakelijke barbecue. Maar niet vooraleer onze CEO in primeur de merkvereenvoudiging aankondigde. Inderdaad: we gaan verder als AUSY en nemen afscheid van de merken DataFlow en ONE Agency.

Dat nieuws laten we natuurlijk niet onopgemerkt voorbijgaan. Om de fun factor van de rebranding te verhogen (want zo zijn we) krijgt elke medewerker een kraslot waarmee heel wat leuke prijzen te winnen zijn.

Tijdens de Family Day gingen sommige collega’s aan de haal met een hoofdprijs! Zo sleepte collega Kim de reischeque in de wacht, en gingen Bono en Nicolas naar huis met een drone. Arnold en Nathalie namen dan weer met de glimlach een Sonos PLAY:1 in ontvangst!

En nu zijn onze klanten aan de beurt... Wordt vervolgd!

Lees verder

Peter Benaets
Procesoptimalisatie: een win-win voor iedereen
#IT #Solutions #Process Optimisation
Analyst Developer Gert: “Mijn job is een uit de hand gelopen hobby”
#IT #Career
Kom op tegen Kanker: een uniform Drupal-platform
#IT #Clients