Je surfde naar de DataFlow- of ONE Agency-website en komt op deze pagina terecht - huh!?

Vraag je jezelf nu af wat je fout deed? Niet doen. Het ligt niet aan jou, het ligt aan ons. Op 2 oktober 2017 zetten we een streep onder onze merken DataFlow en ONE Agency. Voortaan zijn wij “gewoon” AUSY Belgium. Een full-service IT-bedrijf dat deel uitmaakt van de internationale AUSY Group.

Op onze blog vind je het volledige verhaal achter onze merkvereenvoudiging.

Region: Zaventem
Contract: Bediende
Experience:
Junior (0-3)
Medior (4-6)

Sta je te popelen om te starten in een coördinerende functie? Dan hebben wij voor jou de ideale job! Momenteel zijn we namelijk op zoek naar een Teamlead voor onze dynamische Service Desk én dit nog eens op een fantastische locatie, namelijk op de nationale luchthaven van Zaventem! Lees snel verder en solliciteer vandaag nog!

Jouw uitdaging

Als Service Desk Teamlead heb je eindverantwoordelijkheid over de dagelijkse operationele leiding van de Service Desk (SD). Je komt terecht op één van onze grootste eigen projecten in de regio Zaventem. Deze interne SD geeft ondersteuning aan alle medewerkers van onze klant. De SD bestaat uit een team van een tiental engineers, die de volledige support voor zijn rekening neemt. Daarnaast zijn er verschillende IT-projecten die deze SD tot een erg breed en multifunctioneel inzetbaar team maken.  

Als SD Teamlead bestaat je takenpakket uit:

  • Dagelijkse opvolging en rapportering van de te behalen SLA’s en KPI’s
  • Operationele leiding & opvolging van escalatiemanagement
  • Vertaling van vragen en opmerkingen van de klant naar de Service Desk, maandelijks zetelen in meetings rond OS, netwerken & security
  • Planning en organisatie van de Service Desk
  • Dagelijkse aanspreekpunt voor de engineers met coachen, motiveren, bijsturing en opvolging
  • Opvolging van kleinere projecten van A tot Z
  • In mindere mate draai je operationeel ook nog mee met het Support team.

Jouw kwaliteiten

  • Je hebt een verleden als Service Desk medewerker. Een eerste ervaring als Service Desk Teamlead is een groot pluspunt.
  • Je hebt een goede operationele kennis van:
  • Besturingssystemen (XP, Vista, Windows 7, Windows server 2008, Windows server 2012, Linux ...), Microsoft back office applications (Exchange, SQL, ISA, …), Courante netwerk-technieken en toebehoren: Active Directory, antivirus, anti-spam, back-up, switches, telefonie ...
  • Je staat stevig in je schoenen en beschikt over de nodige soft skills om je mannetje te staan.
  • Je kan werken via vastgelegde procedures.
  • Je hebt minstens een diploma secundair onderwijs.
  • Je communiceert vlot in het Nederlands en spreekt ook een goed mondje Frans én Engels.
  • Je bent een teamplayer.
  • Je bent bereid je constant bij te scholen in technische disciplines
  • Je staat ervoor open om 1 maal om de 6 weken in het weekend te werken.

Wat we aanbieden

  • Je werkt op uitdagende projecten bij toonaangevende bedrijven in België.
  • Je komt terecht in een open bedrijfscultuur waarin dialoog en persoonlijke aanpak centraal staan.
  • Samen met de Training Officer geef je vorm aan je carrièrepad binnen AUSY.
  • Op zeer regelmatige basis organiseren we technische workshops en opleidingen en bieden we je de kans om certificaten te behalen.
  • Het interne team is betrokken bij je carrière en volgt die nauw op.
  • Je bent welkom op tal van sociale team- en bedrijfsevenementen.
  • Je inzet en professioneel talent worden beloond met een competitief salarispakket met extralegale voordelen: bedrijfswagen, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdvergoeding ... 

Stel je kandidaat

Slechts één bestand
5 MB limiet.
Toegelaten formaat: pdf doc docx pcs pages odt indd.