Je surfde naar de DataFlow- of ONE Agency-website en komt op deze pagina terecht - huh!?

Vraag je jezelf nu af wat je fout deed? Niet doen. Het ligt niet aan jou, het ligt aan ons. Op 2 oktober 2017 zetten we een streep onder onze merken DataFlow en ONE Agency. Voortaan zijn wij “gewoon” AUSY Belgium. Een full-service IT-bedrijf dat deel uitmaakt van de internationale AUSY Group.

Op onze blog vind je het volledige verhaal achter onze merkvereenvoudiging.

Region: Hasselt
Contract: Bediende
Experience:
Junior (0-3)

Voor een grote klant in Hasselt zijn we op zoek naar een Service Desk Agent! Wat voor IT-leken wel magie lijkt doe jij met je ogen dicht. Je zal technische ondersteuning bieden aan eindgebruikers en via een ticketing systeem doe jij de opvolging van grote en kleine issues. Heb je zin om erin te vliegen? Lees snel verder!

Jouw uitdaging

Ligt het netwerk plat of laat de bedrijfssoftware het afweten? Raakt iemand niet ingelogd of staat er een migratie van de mailserver op de planning? Eén adres: de Service Desk Agent! Je wordt omringd door een volledige AUSY crew, in team zal je samen alle problemen te lijf gaan! Onderstaande zaken zal jij oppikken:

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor interne users
  • Je geeft support aan eindgebruikers, zowel persoonlijk, telefonisch en per mail
  • Je staat in voor de opvolging van: ticketing system, asset management
  • Je werkt mee aan diverse projecten; migraties, installaties, updates
  • Je staat in voor de documentatie van nieuwe en bestaande systemen

Jouw kwaliteiten

  • Je hebt een IT-opleiding gevolgd of bent gelijkwaardig door ervaring
  • Je hebt reeds een aantal jaren ervaring in een gelijkaardige functie
  • Je hebt kennis van Windows client operation systems (XP / 7), basiskennis Windows Server operating systems, Microsoft office 2010, Network devices (switches / routers), active directory, Mac OS X, …
  • Je bent communicatief sterk en dit zowel mondeling als schriftelijk
  • Je bent in staat om de essentie uit een boodschap te halen en deze kritisch te bekijken en analyseren
  • Je bent klantgericht, werkt goed in team en bent sociaal
  • Je beschikt over een zeer goede kennis Nederlands, Engels en Frans
  • Je bent bereid in een shiftensysteem (vroege-, late-, nachtshiften) te werken

Wat we aanbieden

  • Je werkt op uitdagende projecten bij toonaangevende bedrijven in België.
  • Je komt terecht in een open bedrijfscultuur waarin dialoog en persoonlijke aanpak centraal staan.
  • Samen met de Training Officer geef je vorm aan je carrièrepad binnen AUSY.
  • Op zeer regelmatige basis organiseren we technische workshops en opleidingen en bieden we je de kans om certificaten te behalen.
  • Het interne team is betrokken bij je carrière en volgt die nauw op.
  • Je bent welkom op tal van sociale team- en bedrijfsevenementen.
  • Je inzet en professioneel talent worden beloond met een competitief salarispakket met extralegale voordelen: bedrijfswagen, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdvergoeding ... 

Stel je kandidaat

Slechts één bestand
5 MB limiet.
Toegelaten formaat: pdf doc docx pcs pages odt indd.