Je surfde naar de DataFlow- of ONE Agency-website en komt op deze pagina terecht - huh!?

Vraag je jezelf nu af wat je fout deed? Niet doen. Het ligt niet aan jou, het ligt aan ons. Op 2 oktober 2017 zetten we een streep onder onze merken DataFlow en ONE Agency. Voortaan zijn wij “gewoon” AUSY Belgium. Een full-service IT-bedrijf dat deel uitmaakt van de internationale AUSY Group.

Op onze blog vind je het volledige verhaal achter onze merkvereenvoudiging.

Region: Opglabeek
Contract: Bediende
Experience:
Junior (0-3)

Een belangrijke eigenschap van een échte redder in IT-nood? Mensen gelukkig maken door grote en kleine problemen weg te nemen. En dat is exact wat je als Support Engineer doet: onze klanten helpen met technische issues! Welke job legt waarop precies de nadruk? En welke doorgroeikansen bieden wij je maar al te graag? Je leest het hieronder!

Jouw uitdaging

Als Support Engineer verleen je informaticaondersteuning voor hard- & softwaretoepassingen aan klanten, zowel telefonisch als via e-mail. Ligt het netwerk plat of laat de bedrijfssoftware het afweten? Raakt iemand niet ingelogd of staat er een migratie van de mailserver op de planning? De klant rekent op jou 24/7!

Je maakt gebruik van een ticketingtool: je maakt zelf tickets aan bij incidenten of volgt tickets op. Dat wil zeggen dat je best wel stressbestendig moet zijn. Maar hé, je bent een redder in IT-nood. Piece of cake dus!

Eerste project met locatie Opglabeek, toekomstige projecten zijn voornamelijk in het Brusselse.

Jouw kwaliteiten

Heb je je strepen al verdiend als Support Engineer? Dan heb je een goede operationele kennis van:

  • Besturingssystemen (XP, Vista, Windows 7, Windows server 2008, Windows server 2012, Linux ...)
  • Microsoft backoffice applications (Exchange, SQL, ISA …)
  • Courante netwerktechnieken en toebehoren: Active Directory, antivirus, anti-spam, back-up, switches, telefonie …

Topsfeer en groeikansen

Ook redders in IT-nood moeten op tijd en stond eens afstand kunnen nemen van hun job. Wij nodigen je daarom regelmatig uit voor toffe after work activiteiten. We vinden het namelijk belangrijk dat je al je collega’s goed leert kennen!

Mag het wat serieuzer? Elke maand ben je welkom op een razend interessante Tech Talk over uiteenlopende onderwerpen. Je krijgt wat lekkers om te knabbelen en breidt bovendien je professionele netwerk uit!

Zodra het tijd is om je volgende professionele stappen te zetten, helpen wij je op weg: via ons Competence Center kan je verschillende opleidingen volgen en certificaten behalen. Zo groei je volledig in de richting die jij wil.

Wat we aanbieden

  • Je werkt op uitdagende projecten bij toonaangevende bedrijven in België.
  • Je komt terecht in een open bedrijfscultuur waarin dialoog en persoonlijke aanpak centraal staan.
  • Samen met de Training Officer geef je vorm aan je carrièrepad binnen AUSY.
  • Op zeer regelmatige basis organiseren we technische workshops en opleidingen en bieden we je de kans om certificaten te behalen.
  • Het interne team is betrokken bij je carrière en volgt die nauw op.
  • Je bent welkom op tal van sociale team- en bedrijfsevenementen.
  • Je inzet en professioneel talent worden beloond met een competitief salarispakket met extralegale voordelen: bedrijfswagen, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdvergoeding ... 

Stel je kandidaat

Slechts één bestand
5 MB limiet.
Toegelaten formaat: pdf doc docx pcs pages odt indd.