Je surfde naar de DataFlow- of ONE Agency-website en komt op deze pagina terecht - huh!?

Vraag je jezelf nu af wat je fout deed? Niet doen. Het ligt niet aan jou, het ligt aan ons. Op 2 oktober 2017 zetten we een streep onder onze merken DataFlow en ONE Agency. Voortaan zijn wij “gewoon” AUSY Belgium. Een full-service IT-bedrijf dat deel uitmaakt van de internationale AUSY Group.

Op onze blog vind je het volledige verhaal achter onze merkvereenvoudiging.

Region: Heverlee
Contract: Bediende
Experience:
Junior (0-3)
Medior (4-6)

AUSY Belgium is een IT-consultancybedrijf, maar treedt daarnaast ook op als Managed Service Provider (of MSP). Dat wil zeggen dat wij voor onze klanten verantwoordelijk zijn voor het volledige proces van het inhuren van IT-consultants, van start tot einde.

Als Client & Contract Officer ben je de schakel tussen onze klanten aan de ene kant en de leveranciers en freelancers aan de andere kant. Zie je het zitten om verantwoordelijk te zijn voor het beheer van alle contracten, het onderhouden van de klant- en leveranciersrelaties en het vlotte verloop van het hele proces? Dan is dit de ideale job voor jou!

Jouw uitdaging

Contracten beheren

  • Je valideert inkomende bestellingen en verwerkt deze naar inkoop bij onze leveranciers/partners
  • Je beheert de contracten voor onze klanten in België en Luxemburg, en je stuurt de contracten uit

Communicatie

  • Je bent het centraal aanspreekpunt op operationeel niveau voor de klanten, de te contracteren freelancers  en (key) leveranciers.Bij vragen of problemen voorzie je hen van de passende feedback en/of oplossingen
  • Je communiceert pro-actief en bouwt actief aan een goede relatie met alle verschillende partijen

Administratie

  • Je voert alle processen en administratieve taken uit die komen kijken bij de behandeling van aanvragen
  • Je staat in voor de verwerking en de opmaak van de contracten
  • Je verwerkt alle informatie op een structurele wijze in de interne tools
  • Je bent gedeeltelijk verantwoordelijk voor de voorbereiding en afhandeling van het administratieve en facturatieproces van een plaatsing

Jouw kwaliteiten

  • Je hebt een eerste stabiele werkervaring achter de rug.
  • Je bent een administratief wonder met oog voor details en cijfers.
  • Je bent een problem solver: telkens er iets misloopt ben je in staat om het probleem te analyseren, op te lossen en hierover te communiceren. Je bent ook in staat om het verschil te zien tussen een eenmalige fout en een structureel probleem en een mogelijke oplossing en verbetering voor te stellen.
  • Je werkt snel. Tegelijkertijd ben je nauwkeurig en stressbestendig en bewaar je het overzicht.
  • Je durft op je strepen staan als dat nodig is, maar je kan ook de relatie tussen onze leveranciers, klanten en interne medewerkers opvolgen en beheren.
  • Je bent vlot in het Nederlands en Engels, zowel gesproken als geschreven. Je hebt een goede mondelinge kennis van het Frans.
  • Je hoeft geen expert te zijn in contracten en de fiscale en sociale wetgeving, maar je hebt er wel een gezonde interesse voor.

Wat we aanbieden

  • Je start met een tijdelijk contract (interim), afhankelijk van de verdere groei van het bedrijf kan dit overgaan in een vast contract
  • Je komt terecht in een bedrijf met een open en levendige sfeer. “Work hard, play hard” is ons motto: samen vliegen we er stevig in, maar we houden er bijvoorbeeld van om samen gezellig te lunchen of te sporten.
  • Je bent welkom op tal van bedrijfsevenementen. Denk aan onze AUSY Family Day of een lekkere barbecue om de zomer af te sluiten.

Wat we aanbieden

  • Open en levendige sfeer in een groeibedrijf
  • Dynamisch en ondernemend team
  • Een vast contract en een mooi pakket aan extralegale voordelen (maaltijdvergoeding, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, …)
  • Tal van sociale- en bedrijfsevenementen

Stel je kandidaat

Slechts één bestand
5 MB limiet.
Toegelaten formaat: pdf doc docx pcs pages odt indd.