job alert succesvol aangemaakt

19 vacatures gevonden voor jou

pagina 2
    • heverlee, vlaams-brabant
    • freelance of contract
    Jouw job Bedrijven zoeken dagdagelijks naar de perfecte collega’s om hun team te versterken. Iets waar met full focus op gewerkt moet worden en iets waar we bij AUSY meesters in zijn!Als Recruitment Consultant Supplier Network ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van het netwerk van externe recruitment leveranciers (= Supplier Network) die AUSY ondersteunen met het zoeken, aantrekken en  overtuigen van kandidaten voor requests van onze klanten. Beheer Supplier NetworkJe evalueert op regelmatige basis de huidige partners in het Supplier Network. Je legt contacten met nieuwe potentiële Suppliers en op basis van een analyse van hun kandidatuur beslis je of ze worden toegevoegd aan het Supplier Network.Je verzorgt de onboarding van nieuwe Suppliers. RecruitmentJe valideert job postings en schakelt het actuele Supplier Network zodanig in dat er een permanente instroom is van kwalitatieve kandidaten voor specifieke vacatures binnen een aantal specifieke niches (IT, engineering, life sciences, HR…)Jij bent verantwoordelijk voor de eerste screening van binnenkomende kandidaturen (cv en telefonische screening) en presenteert ze aan je interne contactpersonen. Je volgt het gehele proces actief op en neemt hier ownership in. Vanaf het moment dat de jobspec verzonden wordt naar de suppliers totdat hun geschikte kandidaat start bij onze klantInterne promotie Supplier NetworkNaast deze dagdagelijkse taken, zorg je door middel van originele initiatieven voor een interne promotie van het Supplier Network binnen onze verschillende interne domeinen (IT, engineering, life sciences, sales & marketing, finance, interim management en HR)
    Jouw job Bedrijven zoeken dagdagelijks naar de perfecte collega’s om hun team te versterken. Iets waar met full focus op gewerkt moet worden en iets waar we bij AUSY meesters in zijn!Als Recruitment Consultant Supplier Network ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van het netwerk van externe recruitment leveranciers (= Supplier Network) die AUSY ondersteunen met het zoeken, aantrekken en  overtuigen van kandidaten voor requests van onze klanten. Beheer Supplier NetworkJe evalueert op regelmatige basis de huidige partners in het Supplier Network. Je legt contacten met nieuwe potentiële Suppliers en op basis van een analyse van hun kandidatuur beslis je of ze worden toegevoegd aan het Supplier Network.Je verzorgt de onboarding van nieuwe Suppliers. RecruitmentJe valideert job postings en schakelt het actuele Supplier Network zodanig in dat er een permanente instroom is van kwalitatieve kandidaten voor specifieke vacatures binnen een aantal specifieke niches (IT, engineering, life sciences, HR…)Jij bent verantwoordelijk voor de eerste screening van binnenkomende kandidaturen (cv en telefonische screening) en presenteert ze aan je interne contactpersonen. Je volgt het gehele proces actief op en neemt hier ownership in. Vanaf het moment dat de jobspec verzonden wordt naar de suppliers totdat hun geschikte kandidaat start bij onze klantInterne promotie Supplier NetworkNaast deze dagdagelijkse taken, zorg je door middel van originele initiatieven voor een interne promotie van het Supplier Network binnen onze verschillende interne domeinen (IT, engineering, life sciences, sales & marketing, finance, interim management en HR)
    • heverlee, vlaams-brabant
    • freelance of contract
    Ben jij een sales professional die samen met je technische collega’s het ownership wil nemen over de sales voor onze Digital Experience & Project Business? Heb je affiniteit met Digital, Low code en Devops ?We zijn op zoek naar een ervaren collega om business development te gaan doen voor onze service line Digital Experience & IT Project Services waar we uitdagende projecten uitvoeren voor onze klanten.Een greep uit jouw takenpakketZijn expertise in Digital & IT Projecten en deuren openbreken twee van jouw sterktes? Heb je een passie voor de nieuwste technologieën zoals Low code ? Lees dan zeker hieronder verder waarom jij in ons team jouw plaats kan hebben!Als Business Development Manager ben je verantwoordelijk voor de groei van onze klantenportefeuille, zowel via nieuwe klanten verwerven of bestaande klanten uitbreiden.Het zit in je genen om “new business” te ontdekken en binnen te halen.Door de combinatie van jouw commerciële skills en jouw expertise op het gebied van Digital Experience & IT projecten, kan je als een echte adviseur je klanten helpen.De klanten die jij uitbouwt, bespreken hun behoeftes met jou. Door middel van persoonlijke gesprekken weet je onze diensten perfect af te stemmen op de noden van de klant.Naast het zoeken van opportuniteiten in de private sector scan je actief naar openbare aanbestedingen via de bekende platformen.Je krijgt het ownership over de volledige sales cyclus, van prospecting tot het afsluiten van het contract. Het is aan jou om de sales strategie te bepalen en een offerte de juiste invulling geven. Hierbij wordt je natuurlijk ondersteund door je technische collega’s die de meest gepaste oplossing uittekenen.
    Ben jij een sales professional die samen met je technische collega’s het ownership wil nemen over de sales voor onze Digital Experience & Project Business? Heb je affiniteit met Digital, Low code en Devops ?We zijn op zoek naar een ervaren collega om business development te gaan doen voor onze service line Digital Experience & IT Project Services waar we uitdagende projecten uitvoeren voor onze klanten.Een greep uit jouw takenpakketZijn expertise in Digital & IT Projecten en deuren openbreken twee van jouw sterktes? Heb je een passie voor de nieuwste technologieën zoals Low code ? Lees dan zeker hieronder verder waarom jij in ons team jouw plaats kan hebben!Als Business Development Manager ben je verantwoordelijk voor de groei van onze klantenportefeuille, zowel via nieuwe klanten verwerven of bestaande klanten uitbreiden.Het zit in je genen om “new business” te ontdekken en binnen te halen.Door de combinatie van jouw commerciële skills en jouw expertise op het gebied van Digital Experience & IT projecten, kan je als een echte adviseur je klanten helpen.De klanten die jij uitbouwt, bespreken hun behoeftes met jou. Door middel van persoonlijke gesprekken weet je onze diensten perfect af te stemmen op de noden van de klant.Naast het zoeken van opportuniteiten in de private sector scan je actief naar openbare aanbestedingen via de bekende platformen.Je krijgt het ownership over de volledige sales cyclus, van prospecting tot het afsluiten van het contract. Het is aan jou om de sales strategie te bepalen en een offerte de juiste invulling geven. Hierbij wordt je natuurlijk ondersteund door je technische collega’s die de meest gepaste oplossing uittekenen.
    • heverlee, vlaams-brabant
    • freelance of contract
    Als Management Assistant ben je van vitaal belang voor heel onze organisatie! Heb je uitstekende time management skills, voel je je als een vis in het water bij administratie? Dan willen we jou zeer graag ontmoeten!Een greep uit de voornaamste delen van je takenpakket: Je waakt over een optimale planning van de agenda (afspraken en vergaderingen) van de CFO en je beheert met de nodige diplomatie en flexibiliteit de dagelijkse prioriteiten en mogelijke wijzigingen hierin. Je staat klaar om de overige leden van het Finance leadership team te ondersteunen met praktische en administratieve taken.Je onderhoudt de administratie aangaande GSM abonnementen.Je ondersteunt Fleet met dagelijkse opvolging waar nodig. Je waakt mee over de verschillende deadlines binnen de organisatie en monitort of deze behaald kunnen worden. Je onderschept eventuele obstakels en escaleert waar nodig.Je bent de centrale schakel voor communicatie naar verschillende (interne en externe) stakeholders: je bereidt communicaties voor, maakt vertalingen van documenten en leest vertaalde documenten na. Eventuele feedback capteer je en koppel je terug naar de betrokken partijen. Daarnaast communiceer je steeds met de verschillende diensten en betrokken partijen.Je biedt algemene administratieve steun: verslagen opstellen, presentaties voorbereiden, dossiers samenstellen, meetings notuleren, beheer digitale documenten en database, beheer relevante contactpersonen, opvolgen projecten… Je herinnert de betrokken managers  aan bepaalde afspraken/opdrachten of volgt dit in hun plaats op.Je bent back-up voor onze receptie.Je pakt proactief zaken op en je zet graag mee je schouders onder verschillende projecten. Je  bent de rots in de branding, niet alleen voor de CFO maar bij uitbreiding het hele team. 
    Als Management Assistant ben je van vitaal belang voor heel onze organisatie! Heb je uitstekende time management skills, voel je je als een vis in het water bij administratie? Dan willen we jou zeer graag ontmoeten!Een greep uit de voornaamste delen van je takenpakket: Je waakt over een optimale planning van de agenda (afspraken en vergaderingen) van de CFO en je beheert met de nodige diplomatie en flexibiliteit de dagelijkse prioriteiten en mogelijke wijzigingen hierin. Je staat klaar om de overige leden van het Finance leadership team te ondersteunen met praktische en administratieve taken.Je onderhoudt de administratie aangaande GSM abonnementen.Je ondersteunt Fleet met dagelijkse opvolging waar nodig. Je waakt mee over de verschillende deadlines binnen de organisatie en monitort of deze behaald kunnen worden. Je onderschept eventuele obstakels en escaleert waar nodig.Je bent de centrale schakel voor communicatie naar verschillende (interne en externe) stakeholders: je bereidt communicaties voor, maakt vertalingen van documenten en leest vertaalde documenten na. Eventuele feedback capteer je en koppel je terug naar de betrokken partijen. Daarnaast communiceer je steeds met de verschillende diensten en betrokken partijen.Je biedt algemene administratieve steun: verslagen opstellen, presentaties voorbereiden, dossiers samenstellen, meetings notuleren, beheer digitale documenten en database, beheer relevante contactpersonen, opvolgen projecten… Je herinnert de betrokken managers  aan bepaalde afspraken/opdrachten of volgt dit in hun plaats op.Je bent back-up voor onze receptie.Je pakt proactief zaken op en je zet graag mee je schouders onder verschillende projecten. Je  bent de rots in de branding, niet alleen voor de CFO maar bij uitbreiding het hele team. 
    • over heel belgië
    • interim
    We zijn voor het komende semester en komende schooljaar op zoek naar stagiair recruiters. Over heel België (Gent, Berchem, Sint-Agatha-Berchem, Hasselt en Leuven) zoeken we stagiairs die er stevig willen in vliegen. De vacatures staan al klaar, de koffie ook, enkel jouw enthousiasme ontbreekt nog! Blaas jij ons omver?Als stagiair recruiter bij AUSY ga je meedraaien in het team van recruiters binnen een specifiek domein (IT, Engineering, Sales and Marketing, Life Sciences, HR en Finance). Dit team houdt zich bezig met het rekruteren van zowel freelancers als vaste medewerkers. Hiervoor hoef je zelf geen specialist te zijn in dit vakgebied, maar je hebt best wel een gezonde interesse hierin. De rest leren wij of Wikipedia je wel :).Je takenpakket ziet er uit als volgt:Je gaat via verschillende rekruteringskanalen (LinkedIn, jobbeurzen, interne database, ...) mee helpen zoeken naar geschikte kandidatenOp een creatieve manier promoot je onze vacatures bij de juiste doelgroepenJe maakt functieprofielen op en giet deze in originele vacaturetekstenDoor telefonische en face-to-face interviews te doen, ontdek je welke kandidaten de perfect match zijn voor de openstaande vacaturesSamen met je collega’s ga je naar jobbeurzen om young potentials aan te trekken
    We zijn voor het komende semester en komende schooljaar op zoek naar stagiair recruiters. Over heel België (Gent, Berchem, Sint-Agatha-Berchem, Hasselt en Leuven) zoeken we stagiairs die er stevig willen in vliegen. De vacatures staan al klaar, de koffie ook, enkel jouw enthousiasme ontbreekt nog! Blaas jij ons omver?Als stagiair recruiter bij AUSY ga je meedraaien in het team van recruiters binnen een specifiek domein (IT, Engineering, Sales and Marketing, Life Sciences, HR en Finance). Dit team houdt zich bezig met het rekruteren van zowel freelancers als vaste medewerkers. Hiervoor hoef je zelf geen specialist te zijn in dit vakgebied, maar je hebt best wel een gezonde interesse hierin. De rest leren wij of Wikipedia je wel :).Je takenpakket ziet er uit als volgt:Je gaat via verschillende rekruteringskanalen (LinkedIn, jobbeurzen, interne database, ...) mee helpen zoeken naar geschikte kandidatenOp een creatieve manier promoot je onze vacatures bij de juiste doelgroepenJe maakt functieprofielen op en giet deze in originele vacaturetekstenDoor telefonische en face-to-face interviews te doen, ontdek je welke kandidaten de perfect match zijn voor de openstaande vacaturesSamen met je collega’s ga je naar jobbeurzen om young potentials aan te trekken

Als je van taal wisselt, worden de huidige filter gereset.