Lijkt dit op zich al iets voor jou? Reageer dan snel en ik bezorg jou bijkomende info. Toch nog twijfels? Lees dan zeker even verder!
Sandrine Van Tichelen
sandrine.vantichelen@cx.ausy.be
0492 11 67 73
You are successfully logged out of your my randstad account
You have successfully deleted your account
samenvatting
Lijkt dit op zich al iets voor jou? Reageer dan snel en ik bezorg jou bijkomende info. Toch nog twijfels? Lees dan zeker even verder!
Sandrine Van Tichelen
sandrine.vantichelen@cx.ausy.be
0492 11 67 73
Lijkt dit op zich al iets voor jou? Reageer dan snel en ik bezorg jou bijkomende info. Toch nog twijfels? Lees dan zeker even verder!
Sandrine Van Tichelen
sandrine.vantichelen@cx.ausy.be
0492 11 67 73
In dit project zullen de consulenten meer te maken krijgen met enerzijds het leren van ons warehouse management systeem (een software systeem waarbij ze moeten kunnen helpen bij problemen) en anderzijds Continuous improvement projecten om logistieke processen te verbeteren.
Het support team is verantwoordelijk voor de proces ondersteuning van de logistieke workflows. Wij werken met mensen en systemen met als doel een optimaal proces te bekomen.
Enerzijds zorgen we ervoor dat onze interne klanten tijdig bevoorraad worden. We zorgen voor een optimale en efficiënte werking van het WMS systeem (IPL) en van het automatisch warehouse (met toebehorend equipment zoals een autostore, conveyorsysteem, high bay kranen, AGV’s, vriesruimtes, sample booths,…)
Anderzijds focussen we ons op projectmatig werk zoals het opzetten van flows voor nieuwe producten en continuous improvement projecten. Hierbij werken we samen binnen ons team, met de operationele teams en andere afdelingen om tot een resultaat te komen dat efficiënt is en bijdraagt tot een aangename werkomgeving.
De consulent zal in deze functie een belangrijke schakel zijn binnen het support team om ownership van één of meerdere systemen, flows en/of equipments te nemen.
Samen met je collega’s werk je nauw samen met de operationele teams en communiceer je helder de status van projecten en optimalisaties.
Belangrijke aspecten in de scope of work:
Bieden van ondersteuning bij troubleshooting.
Verantwoordelijk voor de ondersteuning van onze logistieke processen binnen het aseptic warehouse.
Zelfstandig uitvoeren van (optimalisatie) projecten.
Je rapporteert aan de support supervisor
Onze ‘perfect match’ kan de volgende puntjes afvinken:
Je beschikt over voldoende professionele talen kennis van het Nederlands en Engels
Volgende kennis en ervaring is een troef:
Bij Ausy kan je rekenen op een bediendecontract van onbepaalde duur (type: vast contract) en een marktconform salaris, waarbij wordt gekeken naar ervaring en kennis, aangevuld met diverse legale voordelen, zoals:
Maaltijdcheques
Ecocheques
Hospitalisatieverzekering
Groepsverzekering
Netto maandvergoeding
Via cafetariaplan keuze uit een wagen met tankkaart en verzekering of een km vergoeding
Eindejaarspremie en dubbel vakantiegeld
32 verlof- & ADV dagen
Toegang tot een platform met diverse kortingen bij allerhande aankopen
Je krijgt een mooie bonus als je via jouw netwerk een nieuwe AUSY-collega aanreikt!
Daarnaast zorgen we bij Ausy niet enkel voor een mooi loonpakket afgestemd op jouw ervaring en kennis, we bieden jou interessante projecten én zorgen voor een persoonlijke begeleiding doorheen al jouw projecten!
Dit doen we door:
Jouw ontwikkeling op de eerste plaats te zetten: zo kan je gebruik maken van onze Ausy University, je eigen Udemy account en staan onze inhouse Delivery Centers altijd klaar om jou te helpen bij concrete vragen
Projecten op maat te zoeken: je start op één van onze projecten, wil je daarna een project waarin je andere skills kan ontwikkelen? Wil je eens in een andere sector aan de slag gaan? Wij gaan telkens op zoek op basis van jouw interesses en voorkeuren
Network- en andere events: zo leer je niet alleen ons beter kennen, maar ook jouw collega consultants of kan je gewoon rekenen op een ontspannende (familie)dag
Ben jij een freelancer? Wij hebben ook aan jou gedacht!
We betalen jouw facturen tijdig en correct (30 dagen)
Het team van recruiters, account manager en projectmanagers is betrokken bij je carrière en volgt deze nauw op
Tegen het einde van je project, zoeken we proactief naar je volgende uitdaging en zorgen we voor de nodige begeleiding
Ook jij kan rekenen op je eigen account van Ausy University waarmee je diverse opleidingen kan volgen
→ Je hebt ongetwijfeld nog een aantal vragen. Twijfel niet en neem zeker contact met mij op en dan gaan we er samen nog eens door.
Een uitdaging gespot die je op ‘t lijf geschreven lijkt? Bezorg ons dan je motivatiebrief en/of cv.
Is het een match, dan bellen we je even op om kennis te maken. Afhankelijk van je statuut en het type job of project waarvoor je solliciteert, zal je de volgende stappen wel of niet doorlopen, tot aan je contractvoorstel.
Blaas ons omver met je kennen en kunnen tijdens het (virtueel) sollicitatiegesprek. Stelde je je kandidaat voor een van onze digitale of technische uitdagingen? Dan voeren we ook een technische screening uit.
Afhankelijk van voor welk type functie je solliciteert - een interne job of een uitdaging bij een van onze klanten - ga je op gesprek bij je interne manager of bij de klant.
Is het een match langs beide kanten? Dan doen we je graag een contractvoorstel.
voor al je vragen neem contact op met.