Versterk je organisatie met onze Interim Managers

  • Stel: een van je directeurs of ervaren managers valt tijdelijk uit. Probleem, want dat strak geplande strategische project kan niet wachten.
  • Misschien merk je wel dat je bedrijf de expertise mist om een noodzakelijke procesverbetering door te voeren. 
  • Het kan ook dat overvolle agenda’s je plannen dwarsbomen om een afdeling op het juiste spoor te zetten. 
  • Of je hebt nood aan een manager die de operationele continuïteit van een cruciale afdeling binnen je organisatie garandeert.

Overal waar je tijdelijk nood hebt aan een ervaren manager, executive of directielid, biedt AUSY Interim Management een strategische oplossing. 

En wees er maar zeker van dat onze interim managers van aanpakken weten. Het zijn stuk voor stuk ervaren leiders die gewend zijn om niveau N, N-1 of N-2 te opereren. Ze hebben minstens 10 jaar ervaring in operationeel management, projectmanagement of consultancy. Onze interim managers werken op zelfstandige basis of via een managementvennootschap.

In welke domeinen schieten onze managers je te hulp?

In alle mogelijke sectoren en vakgebieden kan je rekenen op onze expertise: finance, HR, aankoop, sales & marketing, productie, logistiek, IT en general management. Onze managers gebruiken hun skills volop in de volgende 4 domeinen.

1. Transitiemanagement

Reken op onze tijdelijke leidinggevenden om de continuïteit van je bedrijf te waarborgen, in afwachting van de aanwerving van een nieuwe manager. Ze vervangen bijvoorbeeld hogere kaderleden, directieleden of zelfs de CEO.

2. Projectmanagement

Welk uitdagend project ook je pad kruist, onze managers maken er een succes van. Denk aan:

  • Een van je afdelingen of business units reorganiseren
  • De integratie bij een recente overname superviseren
  • Veranderings- of overgangsstrategieën invoeren en veranderingsprojecten begeleiden
  • Regionale, nationale en internationale expansies in goede banen leiden

Ook als je een start-up leidt, zetten onze managers alles op alles om je te lanceren in de markt.

3. Expertiseopdrachten

Tijdelijk nood aan gespecialiseerde kennis en ervaring? Schakel onze interim managers in! Ze implementeren vlotjes een nieuw ERP-systeem of een variabel verloningssysteem. Ook bij fusies en overnames nemen ze zelfzeker de leiding.

4. Crisis- en change management

Laat onze managers je mensen en afdelingen klaarstomen voor de toekomst! Ze staan je graag bij in geval van herstructurering of sluiting, downsizing en heroriëntering.

Welke stappen doorlopen we samen?

  • Stap 1: we definiëren het project op basis van jouw behoeften en verwachtingen.
  • Stap 2: met de nodige aandacht voor eerdere relevante ervaring en de cultural fit bij je bedrijf selecteren we de juiste interim manager.
  • Stap 3: de manager start met de opdracht. We volgen doelstellingen op en lossen knelpunten proactief op.
  • Stap 4: we evalueren het project. We gaan daarbij onder andere na of alle KPI’s behaald zijn en hoe groot je ROI is.

Goed om weten: Federgon gecertificeerd

AUSY Interim Management is een “Federgon LRQA Lloyd's Certified” partner in Interim Management. Dat is het objectief certificeringssysteem dat sinds 2011 de dienstverlening van de Interim Managementbureaus in kaart brengt. 

Zo ben je zeker van een goede omschrijving van de opdracht, een professionele selectie, een hoogstaand actieplan en een kwalitatieve ondersteuning tijdens het project.

Neem contact op!

Ben je op zoek naar een geschikte interim manager voor een specifieke missie? Neem contact met ons op en we bespreken samen de mogelijkheden!

Yes, I agree to share my personal details with AUSY and enjoy their services for a period of 5 years as mentioned in the privacy notice; I am aware of the fact that I have the right to modify or view my data at any time; I agree to the full description of the privacy notice as published on https://www.ausy.be/en/privacy-policy