Je surfde naar de DataFlow- of ONE Agency-website en komt op deze pagina terecht - huh!?

Vraag je jezelf nu af wat je fout deed? Niet doen. Het ligt niet aan jou, het ligt aan ons. Op 2 oktober 2017 zetten we een streep onder onze merken DataFlow en ONE Agency. Voortaan zijn wij “gewoon” AUSY Belgium. Een full-service IT-bedrijf dat deel uitmaakt van de internationale AUSY Group.

Op onze blog vind je het volledige verhaal achter onze merkvereenvoudiging.

Kruist een specifiek digitaal project het pad van je organisatie? Trek aan onze mouw! Een nieuwe website, een gepersonaliseerde app voor het bestellen van pakjes of een nieuwe omgeving met office tools of applicaties die je medewerkers helpen het leven makkelijker te maken: you name it!

Onze analisten, architecten, project managers, developers en testers vormen een team dat je graag begeleidt door het hele proces. Het resultaat? Een product waarop je verdomd fier bent.

Hoe pakken wij je digitale project aan?

Vergeet wisselende contactpersonen, quick fixes en overdrachten naar support teams waarbij belangrijke projectinformatie verloren gaat. Wij ontwikkelden een volledig eigen aanpak gericht op kwaliteit (fier!) die wérkt (extra fier!).

We bouwen met jou graag een langetermijnrelatie uit. 2 aspecten die volledig “ons” zijn dragen daartoe bij:

  • We werken met vaste client teams
  • We staan steeds voor je klaar voor support & maintenance

De voordelen van een client team

Een client team bedient jou van a tot z en neemt zowel de bouw, de uitbreidingen, het onderhoud als de support van jouw project voor zijn rekening. Het spreekt voor zich dat die aanpak alleen maar voordelen oplevert:

  • Onze focus ligt altijd op stabiele langetermijnoplossingen.
  • Het komt de kwaliteit van de site of applicatie ten goede.
  • Het team kan zich echt vastbijten in jouw project en is dus bijzonder geëngageerd.
  • Doordat de teamleden voor lange tijd nauw betrokken zijn bij het project, kennen ze jouw organisatie door en door.
  • Je hebt contact met 1 vaste persoon en bouwt er een goede relatie mee op.

Goed bediend? Zeg dat wel!

Wat mag je verstaan onder support & maintenance?

Nadat we samen jouw project lanceerden, laten we je niet aan je lot over. Logisch, want in de huidige online wereld is het ondenkbaar dat een website of applicatie gebouwd kan worden zonder er daarna nog aandacht aan te besteden.

Je hoeft je geen zorgen te maken om technologische veranderingen. En neen, ook als je na het tracken van het surfgedrag van de eindgebruiker merkt dat er functionele of inhoudelijke aanpassingen nodig zijn, staan we voor je klaar.

En wat met (Drupal) security updates, hosting, performantie en back-ups? Ja, doen we ook!

Jouw client team voert al de aanpassingen reactief en proactief uit, op basis van een onderhoudscontract dat volledig aansluit op jouw wensen. Oef!