Je surfde naar de DataFlow- of ONE Agency-website en komt op deze pagina terecht - huh!?

Vraag je jezelf nu af wat je fout deed? Niet doen. Het ligt niet aan jou, het ligt aan ons. Op 2 oktober 2017 zetten we een streep onder onze merken DataFlow en ONE Agency. Voortaan zijn wij “gewoon” AUSY Belgium. Een full-service IT-bedrijf dat deel uitmaakt van de internationale AUSY Group.

Op onze blog vind je het volledige verhaal achter onze merkvereenvoudiging.

2018-03-01 11:30Lezen in 2 minuten Teambuilding

Als we uitleggen wat IT-consultancy bij AUSY precies inhoudt, dan willen we dat je zeker onthoudt dat we jou op de eerste plaats zetten.

Dat wil onder andere zeggen dat we het belangrijk vinden om je te leren kennen. Weten we wie je écht bent en heb jij het gevoel dat je bij ons terecht kan? Enkel dan kunnen we samen vorm geven aan jouw carrière.

Maar hoe bouwen we nu precies een band met je uit?

Simpel: onze Account Managers nemen je mee op date!

Geen romantische tête-à-tête, wel toffe activiteiten voor jou en je andere AUSY-collega’s die bij dezelfde klant aan de slag zijn. Bij sommige uitstapjes leer je zelfs collega’s kennen die bij andere klanten werken. Leuk!

Wat stond zoal op het programma?

Vooruit met de geit, ehm, zeilwagen

Het AUSY-team dat de servicedesk van Telenet bemant, zette vorig jaar in juni de zomer alvast goed in! Samen met hun Account Managers trokken ze naar het strand en gingen er zeilwagenracen.

Service Delivery Manager David: “Het was een hele fijne dag. Het slechte weer kon de pret niet bederven, integendeel: de stevige wind blies de karretjes wel héél snel vooruit!”

Check zeker ook de foto’s.

 

Sportief: hoogteparcours, mountainbike en boogschieten

David, Account Managers Mie en Taoufik, Director Managed Services Bart en Director Staffing Kevin namen hun consultants mee naar Hampteau. De activiteiten? Voor ieder wat wils: een hoogteparcours, mountainbiketocht of boogschieten.

 

Boogschieten

 

Het was een super fijne dag, al verliep de mountainbiketocht niet zonder slag of stoot.

Bart: “Tijdens de mountainbiketocht moesten we rode pijltjes langs het parcours volgen. Dat bleek makkelijker gezegd dan gedaan. Na 40 minuten zaten we op een volledig andere route, en nog iets later kwamen we alweer terug aan de start. We hebben dan maar een plekje uitgezocht op een zonnig terras. En daar genoten we ook van!”

“Ik vond het leuk dat het hoogteparcours boven het boogschieten liep”, vertelt Mie. “Zo was er veel interactie!” De consultants die kozen voor het hoogteparcours - inclusief death ride - mochten na afloop nog even gaan boogschieten.

Spannend, zo’n escape room

Naar een escape room gaan, is een populaire activiteit. Toen de consultants van Brussels Airport Company naar een escape room trokken, kwamen ze terecht in… de Flight 923 kamer. Ze moesten in leven blijven, terwijl de piloot het bewustzijn verloor en het vliegtuig defect bleek. Spannend!

Dat er bij Locked Leuven ook een bierkamer is, blijkt wel uit de foto!

 

Escape Room

 

Voor Datacenter Operator Dorien was de escape room alvast geslaagd: “De raadsels waren echt goed uitgedacht. We hebben ook goed gelachen! Ik vind deze evenementen zeker een meerwaarde. Je leert je collega’s op een informele manier kennen en ontmoet ook collega’s die op andere projecten werken.”

En nu jij?

Wil jij met je Account Manager en andere collega’s ook een leuke uitstap plannen? Geef je Account Manager dan even een seintje. Samen bedenken jullie vast een leuke activiteit!

Mis geen enkel blogartikel

Geef hieronder je e-mailadres in. We brengen je op de hoogte zodra er nieuwe artikels verschijnen.