Je surfde naar de DataFlow- of ONE Agency-website en komt op deze pagina terecht - huh!?

Vraag je jezelf nu af wat je fout deed? Niet doen. Het ligt niet aan jou, het ligt aan ons. Op 2 oktober 2017 zetten we een streep onder onze merken DataFlow en ONE Agency. Voortaan zijn wij “gewoon” AUSY Belgium. Een full-service IT-bedrijf dat deel uitmaakt van de internationale AUSY Group.

Op onze blog vind je het volledige verhaal achter onze merkvereenvoudiging.

2017-04-20 10:14Lezen in 2 minuten IT-educatie

Chatbots verschijnen meer en meer, maar ze zijn vaak slechts zo slim als een 2-jarige. Dikwijls krijg je geen duidelijk antwoord op de vragen die je stelt, omdat chatbots je simpelweg niet begrijpen.

Een chatbot kan je op 2 manieren gebruiken. Enerzijds gaat dat met voice assistants - Slack, Siri en Alexa klinken je misschien wel bekend in de oren. Anderzijds gaat dat ook via een user interface, en meer specifiek via een conversational user interface. Da’s een UI die ervoor zorgt dat het lijkt alsof je praat met een echte persoon in plaats van met een computer.

Wat zijn de voor- en nadelen van chatbots? Wat hou je in je achterhoofd als je zelf een chatbot wil ontwikkelen? David De Block deed het uit de doeken tijdens onze Tech Talk. Wil je ook graag een Tech Talk bijwonen? Hou onze kalender in de gaten!

chatbots infographic

 

Mis geen enkel blogartikel

Geef hieronder je e-mailadres in. We brengen je op de hoogte zodra er nieuwe artikels verschijnen.